اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سفر‌های چهارم هیئت دولت؛

گازررسانی به نهبندان انتظار مردم از رئیس جمهور است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: به منظور فراهم شدن مهم‌ترین زیرساخت جذب سرمایه‌گذاران در نهبندان اجرای پروژه گازرسانی یکی از خواسته‌های به حق مردم نهبندان از هیئت دولت است.

گازررسانی به نهبندان انتظار مردم از رئیس جمهور است
حسین شرافتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان در آستانه سفر هیئت دولت به این شهرستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم با شعار عدالت‌محوری و عدالت‌گستری به روی کار آمده و طی دوران خدمتش به این شعارها با اقدامات ارزنده خویش در تمامی زمینه‌ها جامه عمل پوشانده است.
وی با بیان اینکه توجه دولت به توسعه زمینه‌های مختلف از قبیل زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، اقتصادی، علمی و مذهبی طی سال‌های اخیر قابل تقدیر و انکارناپذیر است، تصریح کرد: با حضور ملت در صحنه و تلاش جوانان این مرز و بوم توام با توجه دولت امروزه این نظام در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
فرماندار نهبندان ادامه داد: دولت نهم و دهم با اهتمام ویژه به روستاییان و مسائل و مشکلات آنان امروزه تحول بزرگی در سطح روستاها ایجاد شده و چهره روستاها با پیشرفت‌های بسترهای مختلف دچار تغییر شده است.
شرافتی افزود: با در نظر گرفتن خدمات خوب دولت‌های گذشته در شهرستان ولی باید بدانیم که میزان و سرعت خدمات‌رسانی دولت نهم و دهم قابل قیاس با عمکرد دولت‌های گذشته در نهبندان نیست.
وی گفت: با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری در سفر خود به نهبندان و تصویب طرح توسعه و توجه جدی دولت خدمت‌گذار به مباحث پیشرفتی این شهرستان، از چندی پیش توسعه و اشتغال در نهبندان کلید خورده است.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه این شهرستان در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد، ادامه داد: نهبندان با حدود 140 کیلومتر مرز مشترک با کشور پر مخاطره افغانستان، واقع شدن در حاشیه کویر لوت و سیستان و بلوچستان در خاکریز نخست مبارزه با جنگ نرم و مباحث ضد فرهنگی قرار دارد و با این اوصاف نیازمند توجه ویژه مسئولین کشوری است.
شرافتی مشکل اصلی مردم این سامان را اشتغال دانست و اظهار داشت: با توجه به روحیه عدالت‌محوری دولت و عملکرد شایسته دولت خدمت‌گذار، بحث اشتغال نهبندان در اولویت درخواست‌های مسئولان و مردم این شهرستان از شخص رئیس جمهور است.
وی بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع و معادن را از زمینه‌های بسیار مستعد به منظور اشتغالزایی در نهبندان دانست و تصریح کرد: در زمینه اشتغالزایی و فراهم کردن فرصت‌های شغلی بیشتر در این زمینه‌ها نیازمند نگاه ویژه دولت و شخص رئیس جمهور هستیم.
فرماندار نهبندان یادآور شد: بخش اعظمی از مردم این شهرستان وابسته به بخش کشاورزی و دامداری هستند که  وضعیت اقتصادی و معیشتی آنان مثاتر از خشکسالی‌های چندین ساله حاکم بر منطقه شده است.
شرافتی افزود: به منظور فراهم شدن زمینه‌های بیشتر جذب سرمایه‌گذار و تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف این شهرستان از دولت می‌خواهیم که نگاه ویژه و حمایت‌های خویش را در بحث سرمایه‌گذاری در نهبندان کماکان داشته باشد تا بتوانیم این زمینه‌ها را به مرور زمان برای پیشرفت اشتغال و اقتصاد نهبندان ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه با تلاش تمامی اقشار مردم، دستگاه‌ها و مدیران اجرایی شهرستان، نهبندان را برای استقبال از رئیس جمهور آماده کردیم، گفت: ستاد استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت شهرستان تمامی برنامه‌ها و اقدامات لازم را در این راستا تدوین و اجرایی کرده است.
فرماندار نهبندان اظهار داشت: پروژه گازرسانی، دوبانده شدن سومین محور حادثه‌خیز کشور یعنی محور نهبندان به بیرجند، اشتغال و سایر مشکلات شهرستان از مواردی است که در جلسه هئیت دولت و به استحضار رئیس جمهور مردمی می‌رسانیم.
شرافتی با اشاره به اینکه سفرهای استانی سبب اعتماد بیشتر مردم به نظام و دولت شده است، تصریح کرد: این سفرها به ویژه در مناطق محرومی چون نهبندان سبب پیشرفت و توسعه شده و می‌شود که امید است رهاورد و ثمره سفر چهارم رئیس جمهور به شهرستان مایه خیر و برکت باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول