اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج تاکید کرد:

انعکاس صدای مظلومان از سوی احمدینژاد در آمریکا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی سفر رئیس جمهوری به آمریکا را مهم ارزیابی کرد و گفت: احمدی‌نژاد همواره در خانه شیطان بزرگ صدا و خواست مظلومان و آزادگان جهان را منعکس کرده است.

انعکاس صدای مظلومان از سوی احمدینژاد در آمریکا
فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از حربه‌‌های استکبار جهانی علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل، استفاده از سلطه رسانه‌ای خود برای تسلط بیشتر بر افکار عمومی در جهان است؛ رسانه‌های بزرگ جهان که به طور کلی تحت تسلط لابی‌های صهیونیستی در آمریکا و یا سران استکبار جهانی هستند، هر صدایی که با منافع غربی‌ها در تضاد باشد را در نطفه خفه می‌کنند.
این مسئول ادامه داد: آنها در عوض با ابزاری که در اختیار دارند، نظرات و دیدگاه‌های غرب را که برگرفته از منافع استکباری آنها است، به افکار عمومی جهان تحمیل می‌کنند.
آجرلو با اشاره به اهداف و دستاوردهای هفت سفر اخیر رئیس جمهوری به آمریکا و سخنرانی در مقر سازمان ملل، ‌اظهار داشت: احمدی‌نژاد در سخنرانی‌های خود به طور قاطع از مواضع کشورهای استقلال‌طلب و آزادی‌خواهی مانند ایران دفاع و صدای مظلومان جهان را در سازمان ملل طنین انداز کرد.
وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری ابزار مورد استفاده توسط کشورهای غربی علیه خودشان بکار می‌گیرد، گفت: وقتی احمدی‌نژاد در برابر دوربین‌ها و خبرنگاران متعدد و در مقر سازمان ملل نظرات ملت ایران را بیان می‌کند، دیگر رسانه‌های غربی نمی‌توانند آن را سانسور کنند.
آجرلو افزود: به عبارتی رئیس جمهوری با هوشیاری از همان ابزاری استفاده می‌کند که کشورهای غربی برای افزایش سلطه ناعادلانه خود بهره‌ می‌گیرند.
وی در پایان حضور رئیس جمهوری ایران اسلامی در اجلاس سازمان ملل و بیان دیدگاه‌های ملت ایران به صورت مستقیم در یک مجمع جهانی را مهم توصیف کرد و گفت: وقتی ما دارای اندیشه‌ای هستیم که رسانه‌ها و نخبگان غربی در برابر آن خلع سلاح می‌شوند، باید برای انتقال پیام انقلاب از تمام فرصت‌های به درستی استفاده کنیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول