اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

سرشماری یک تمرین مدیریتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان خطاب به عوامل اجرایی و ماموران طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان گفت: طرح سرشماری یک تمرین مدیریتی است.

سرشماری یک تمرین مدیریتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی شنبه‌شب در جلسه افتتاحیه سمینار سوم آموزش سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان نهبندان و در جمع عوامل اجرایی این طرح اظهار داشت: این مرحله از سرشماری با تدبیر دولت در سال جهاد اقتصادی انجام می‌شود که باید در اجرای آن نهایت دقت و توجه را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تمامی تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های دولت در برنامه پنجم توسعه و چشم انداز 20 ساله تا دورترین نقاط روستایی بر اساس همین سرشماری رقم می‌خورد، تصریح کرد: قرار است که این سرشماری مایه خیر و برکت، توزیع متوازن اعتبارات و امکانات و پیشرفت مناطق باشد.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری هفتمین سرشماری عمومی در ایران اسلامی است، یادآور شد: این سرشماری‌ها به قدری برای دولت و مسئولان نظام با اهمیت است که مصوب شده از این پس هر پنج ساله این سرشماری در کشور اتفاق افتد.
شرافتی هدف از اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در هر پنج سال را سرعت خدمات‌رسانی، توزیع عادلانه منابع و توسعه در اقصی نقاط کشور عنوان کرد.
وی خطاب به ماموران و عوامل اجرایی منتخب این سرشماری در شهرستان نهبندان گفت: عوامل اجرایی این طرح در مرحله نخست باید در کلاس‌های آموزشی پیش‌رو شرکت و سپس با متانت و سعه صدر در محل‌های خدمتی خویش حاضر و از خانوارهای شهرستان کار سرشماری را انجام دهند.
فرماندار نهبندان بیان اینکه برای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال جاری در این شهرستان بیش از 240 نفر ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: از این تعداد حدود 80 نفر برای این طرح انتخاب شدند که این طرح برای آنها باب و فرصتی مهم در راستای فعالیت‌های اجرایی و اجتماعی است.
شرافتی تصریح کرد: عوامل اجرایی این طرح باید افرادی متعهد، با داریت و با احساس مسئولیت و وجدان کاری باشند تا با سعه صدر خویش بتوانند کار سرشماری را با دقت و شایستگی خوبی انجام دهند.
وی از طرح سرشماری نفوس و مسکن به عنوان یک برنامه‌ریزی و طرحی کنترلی برای تصمیم‌سازی و آینده‌نگر به منظور خدمات‌رسانی بهتر و توزیع عادلانه اعتبارات یاد کرد و افزود: اقدام شایسته عوامل اجرایی این طرح توام با سعه صدر و رأفت آنها پرونده نهبندان را در این طرح برای مسئولان استانی و کشوری درخشان می‌سازد.
فرماندار نهبندان یادآور شد: این طرح تنها از آن یک نفر و یک مسئول نیست بلکه سرشماری نفوس و مسکن برای تمامی افراد جامعه و انقلاب اسلامی است که تمامی مسئولان و آحاد جامعه باید در این طرح مشارکت جدی همراه با ارائه آمار صحیح داشته باشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول