اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

پیوند دولت و خیران دستاوردهای باشکوهی را رقم زده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: تاکنون هر کجا دولت در خدمت رسانی به مردم احساس نیاز کرده خدمت دولت با حسن اخلاق و نیکی خیران گره خورده و نتیجه باشکوهی را برای مردم رقم زده است.

پیوند دولت و خیران دستاوردهای باشکوهی را رقم زده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد محمدزاده شامگاه گذشته در همایش تجلیل از خادمان و خیران اصفهانی با بیان اینکه در جایی که علم داران سلامت و خیرسازان مسکن ساز حضور دارند، سخن گفتن کاری به مراتب دشوار است، اظهار داشت: انسان‌های بزرگ همواره در اندیشه دیگران هستند و دل در گرو سودمندی محرومان و بی بضاعتان می‌بندند.
وی افزود: خوشحالم در استانی زندگی و فعالیت می‌کنم که هیچ گاه خیران دست ما را رد نکرده و ما را در یاری رساندن به محرومان، معلولان و بی‌بضاعتان تنها نمی‌گذارند.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: اصفهان زیبا در کنار وجود شهدا و جانبازان مزین به وجود خیرانی است که در راستای خدمات بزرگی برای ایتام و محرومان قدم بر می‌دارند.
وی تصریح کرد: تاکنون هر کجا دولت در خدمت رسانی به مردم احساس نیاز کرده خدمت دولت با حسن اخلاق و نیکی خیران گره خورده و نتیجه باشکوهی را برای مردم رقم زده است.
محمدزاده بیان داشت: استان اصفهان دارای زیباترین خانه‌ها برای فرزندان بی سرپرست و بهترین مراکز توانمندی معلولان بوده که همه اینها به مدد یاری خیران فراهم آمده است.
وی با بیان اینکه در حکومت اسلامی حاکمیت بر اساس عبودیت است، ادامه داد: همین عبودیت و خداپرستی و خداترسی زمینه مشارکت در کار خیر و خدمت رسانی بیشتر را فراهم می‌آورد.
به گزارش فارس، در این مراسم از 70 خیر بزرگ اصفهانی با لوح تقدیری از سوی استاندار اصفهان و قابی از ضریح منور علی بن موسی‌الرضا (ع) تجلیل شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول