اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

خیران همکاران دولت در ارتقای استان اصفهان هستند

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان با بیان اینکه خیران همکاران دولت در ارتقای استان اصفهان هستند، گفت: خیران اصفهانی انسان‌های دینمدار، متدین و خادم مردم هستند که در فرآیند پیشرفت کشور همپای مدیران برای مردم زحمت می‌کشند.

خیران همکاران دولت در ارتقای استان اصفهان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی شامگاه گذشته در همایش تجلیل از خادمان و خیران استان اصفهان با بیان اینکه خیران را همکار خود در اجرای فعالیت‌ها و پیشرفت و اعتلای استان می‌دانم، اظهار داشت: خیران با عشق، محبت و مودت و با صداقت نیکی و مهربانی را با دیگران تقسیم می‌کنند و برآیند و نتیجه ارزشمندی را از خود به یادگار می‌گذارند.
وی افزود: خیران اصفهانی انسان‌های دین‌مدار، متدین و خادم مردم هستند که در فرآیند پیشرفت کشور همپای مدیران برای مردم زحمت می‌کشند و به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند.
استاندار اصفهان بیان داشت: مردم ایران اسلامی همواره حاکمیت را از آن خود می‌دانند و حضور خیران در بخش‌های مختلف صنعت، هنر، فرهنگ، اقتصاد و تولید نمونه‌هایی از حرکت مردم همپای دولت است.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان از ظرفیت‌های بالایی در عرصه‌های مختلف برخوردار است، تصریح کرد: یکی از این ظرفیت‌ها، سرمایه‌های انسانی است که ما را به خدمت رسانی به مردم و تنها نبودن در این کار امیدوار می‌کند.
ذاکر اصفهانی یادآور شد: خیران رسیدگی به ابعاد اجتماعی را بیش از هر موضوع دیگری مد نظر دارند و ارتباطات وسیعی با مردم برقرار می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه مدیریت استان ارتباط خوبی با خیران دارد، اضافه کرد: استان به مدد حضور همین خیران پا برجاست و در کنار فعالیت‌های گسترده‌ای که دارند باید شرایط را به گونه‌ای فراهم آوریم که زمینه فعالیت اقتصادی محرومان تا بی نیازی را فراهم کنیم.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان مراکز خیریه زیادی وجود دارد که علاوه بر تحت پوشش قرار دادن محرومان این استان به مردم استان‌های دیگر نیز کمک رسانی می‌کنند، اظهار داشت: درصدد هستیم یک ساختمانی را در منطقه شهید کشوری به منظور تجمیع سازی فیزیکی موسسه‌های عام‌المنفعه ایجاد کنیم و ارتباط آن‌ها را با مردم و نیز دستگاه‌ها و سازمان‌های استان بیشتر کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول