اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید استان زنجان:

نباید از فعالیت خیران استفاده حزبی یا گروهی شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: نباید از فعالیت گروه خیران در استان استفاده گروهی و یا حزبی شود.

نباید از فعالیت خیران استفاده حزبی یا گروهی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رشیدی ظهر امروز در دیدار اعضای مجمع معتمدین خانواده‌های شهدا  استان با استاندار اظهار کرد: فعالیت این گروه بسیار خوب و مثبت است و باید مراقب بود که افراد منفعت طلب از فعالیت این گروه استفاده ابزاری نکرده و از این مجمع به سود منافع خود استفاده نکنند.
وی با بیان اینکه فعالیت این گروه بسیار خوب بوده و در خصوص همه ادارات انجام می‌شود، اضافه کرد: این فعالیت‌ها به منظور کمک به امور مختلف صورت می‌گیرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: فعالیت این گروه از خیران در استان زنجان بسیار خوب بوده و در سطح کشور کم‌نظیر است.
وی تصریح کرد: فعالیت گروه خیران در استان زنجان که متشکل از خانواده‌های شهدا یکی از حرکت‌های خود جوش است، که در استان زنجان صورت می‌گیرد.
رشیدی خاطر نشان کرد: این گروه با مشارکت خود خانواده‌های شهدا تشکیل شده و تاکنون نیز فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است.
همچنین در ادامه این جلسه رئیس گروه خیران خانواده‌های شهید استان زنجان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این گروه پرداخت و گفت: گروه خیران یک تشکل مردم نهاد و یک گروه مستقل است.
ابوبصیر با اشاره به برخی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این گروه ادامه داد: فعالیت‌های گروه خیران در راستای ترقی امور استانی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این مجمع خیران فعالیت خود را در سال 88 آغاز کرده است، اضافه کرد: این گروه با مشارکت 20 نفر از خانوداه‌های شهدا فعالیت خود را آغاز کرده است.
رئیس مجمع خیران یادآور شد: در آغاز فعالیت این مجمع جلسات و کارگروه‌ها در منازل خانواده‌های شهدا برگزار شده و اعضا اقدام به اظهار نظر می‌کردند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر این مجمع فعالیت‌های خود را گسترش داده و در محل شورای شهر اقدام به تشکیل جلسات مختلف می‌کند.
ابوبصیر با اشاره به اینکه هدف از ایجاد مجمع خیران ایجاد همدلی و وحدت در بین خانواده‌های شهدا است، اضافه کرد: فعالیت‌های گروهی و جمعی نیز از دیگر موضوعاتی است که در فعالیت‌های این گروه مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این مجمع اشاره کرد و گفت: تهیه طومار به منظور حمایت از دولت از اقداماتی بوده است که توسط این گروه صورت گرفته است.
رئیس مجمع خیران همچنین با مثبت ارزیابی کردن برگزاری چنین جلساتی با حضور مقام عالی استان ادامه داد: این جلسات نقش مثبتی در گسترش فعالیت‌های این چنین گروه‌هایی دارد.
انتهای پیام،/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول