اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان:

ترویج بی‌بند و باری از برنامه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: ترویج بی‌بند و باری و مواد مخدر از برنامه‌های دشمنان است.

ترویج بی‌بند و باری از برنامه‌های دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام معصوم منصور سماعی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خانواده‌های کارکنان انتظامی استان زنجان، با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: این مراسم در راستای تقدیر از کارکنان نیروی انتظامی برگزار شده است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش ‌آموختگان نیروی انتظامی ادامه داد: مقام معظم رهبری در باب تجلیل از نیروی انتظامی کلمات ارزشمندی را به کار می‌برند که برای نیروی انتظامی که مورد تایید مقام معظم رهبری است، موجب افتخار است.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان افزود: مقام معظم رهبری از خانواده‌های نیروی انتظامی که با صبر و تحمل موجب می‌شوند، تا پرسنل نیروی انتظامی با دلگرمی بیشتر به کار خود ادامه دهد تقدیر می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود امنیت جامعه را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی و همکاری مطلوب مردم عنوان کرد و گفت: باید در زمانی که کشور در امنیت کامل به سر می‌برد قدر امنیت را دانست، چرا که با از دست دادن آن کاری از پیش نمی‌رود.
 منصور سماعی تصریح کرد: باید کارکنان نیروی انتظامی خود را از آسیب‌هایی که آنها را تهدید می‌کند مصون دارند که در این راستا خانواده‌های نیروی انتظامی می‌توانند نسبت به رفتار فرزندان و شوهران خود توجه کرده و با همدلی و همکاری آنها را از آسیب‌ها بر حذر دارند.
وی با اشاره به فعالیت‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم بیان کرد: دشمنان در این عرصه با رویکردهای جدید امنیت جامعه را نشانه رفته و تلاش می‌کنند تا با ایجاد ناامنی در جامعه به اهداف خود دست یابند.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: تلاش‌های مختلف استکبار در راستای از بین بردن معنویت در جامعه است تا با سست کردن اعتقادات و باورهای مردم به نظام ضربه بزند.
وی گفت: نیروی انتظامی باید در این راستا پیشگام بوده و از بروز مسایل مختلف اخلاقی در جامعه جلوگیری کنند.
منصور سماعی با اشاره به اهداف دشمنان در ترویج مواد مخدر در جامعه خاطرنشان کرد: باید از هرگونه آسیبی که در این راستا جامعه را تهدید می‌کند جلوگیری کرده و با برنامه‌ریزی‌های مناسب، دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.
وی ادامه داد: تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از بی‌بند و باری‌ها و ایمان به خدا و باورهای و اعتقادات نظام انسان در راستای تحکیم خانواده موثر است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول