اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

توجه به امور پرورشی تنها وظیفه مربیان پرورشی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: توجه به امور پرورشی تنها وظیفه مربیان پرورشی نیست و همه معلمان، اولیا و دست اندرکاران می‌توانند در این زمینه ایفای نقش کنند.

توجه به امور پرورشی تنها وظیفه مربیان پرورشی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور شنبه شب در جشن روز جهانی کودک در بردخون با اشاره به وظیفه سنگین معلمان اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش به آرامش و پیشرفت برسد و این نهاد ارزشمند اصلاح شود جامعه به سرمنزل مقصود می‌رسد و اهداف بزرگ نظام عملی می‌شود.
وی افزود: تقویت ارتباط مردم، معلمان، خانه و مدرسه موجب نزدیکی و استحکام فعالیت‌ها می‌شود و در جامعه امروز که مخرب‌های مختلف، خطرات و حاشیه‌های زیادی در سر راه فرزندان قرار دارد حضور مستمر اولیا در مدارس و فعال کردن انجمن‌های اولیا و مربیان ضروری است و آموزش‌های نوین به خانواده‌ها در اولویت توجه قرار دارد.
رئیس آموزش و پرورش بردخون اضافه کرد: توجه به امور پرورشی تنها وظیفه مربیان پرورشی نیست و همه معلمان، اولیا و دست اندرکاران می‌توانند در این زمینه ایفای نقش کنند و با جدیدترین شیوه‌ها و روش‌ها نیازهای تربیتی فرزندان را پاسخ دهیم و نگذاریم آنان احساس کمبود کنند و محبت را در جایی جستجو کنند که در شأن جامعه دینی ما نیست.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: کودکان مانند همه اقشار دارای حقوقی هستند که بزرگترها باید آن را مراعات کنند و نسبت به آنان با مهربانی رفتار کنند.
مصلحی پور افزود: در دنیای امروز که عصر ماشین نام گرفته، توجه به علاقمندی کودکان کاهش یافته و سرگرمی‌هایی وجود دارد که نیاز واقعی کودکان را برطرف نمی‌کند و همه باید در حد توان برای خوشبختی کودکان قدم برداریم و ذره‌ای از آنها غافل نشویم.
کارشناس بهداشت مدارس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: در ابتدای سال تحصیلی 134گالن معادل 1340کیلوگرم صابون مایع بین همه مدارس منطقه توزیع شده است.
حیدر زارعی افزود: این مقدار صابون مایع با اعتباری معادل 7میلیون ریال تهیه و تحویل مدارس شده است .
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، معاون آموزش و نوآوری،کارشناس اقامه نماز و عترت،کارشناس روابط عمومی و انجمن اولیا و مربیان، مدیران، معاونان مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی پیرامون حوزه کاری خود مطالبی بیان کردند و به ارائه مسائل و مشکلات و نیازهای خود پرداختند.
در ادامه برنامه زیبایی نظیر پرواز بادبادک‌ها، قرائت شعر و دکلمه، سرود به اجرا درآمد.
این برنامه با تلاش مجتمع آموزشی و پرورشی امام خمینی آبکش و همکاری آموزگاران این مجتمع و مدارس تابعه اجرا شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول