اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتبال قهرمانی آسیا؛

فوتبالیست قمی عضو تیم ملی جوانان شد

خبرگزاری فارس: فوتبالیست قمی عضو ثابت تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا شد.

فوتبالیست قمی عضو تیم ملی جوانان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برنامه مسابقات فوتبال انتخابی قهرمانی جوانان آسیا در گروه سوم مرحله مقدماتی که قرار است در تهران برگزار شود، اعلام شد و طی آن فوتبالیست جوان و آینده دار قمی همراه با تیم ملی کشور از حدود یک ماه دیگر به مصاف حریفان آسیایی می‌رود.
بر همین اساس برنامه گروه سوم این رقابت‌ها که قرار است طی روزهای نهم تا نوزدهم آبان ماه برگزار شود، در حالی از سوی مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا اعلام شد که داود بهادری فوتبالیست قمی نیز عضو تیم ملی جوانان کشورمان است.
تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در پیکارهای مقدماتی فوتبال جوانان قهرمانی آسیا در گروه سوم مرحله مقدماتی با تیم های فوتبال جوانان کشورهای هند، ترکمنستان، پاکستان، ازبکستان و افغانستان همگروه شده است.
تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در حالی گام به رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا می‌گذارد که هدایت تیم فوتبال جوانان را اکبر محمدی برعهده دارد و این تیم در حال حاضر و در راه آماده‌سازی برای شرکت در این رقابت‌ها در تورنمنت شش جانبه ویتنام نیز حضور یافت و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.
تیم فوتبال جوانان کشورمان که با پیروزی برابر تیم فوتبال امید قطر به دیدار فینال رقابت‌های شش جانبه ویتنام راه یافته بود، برای کسب مقام نخست به مصاف تیم میزبان رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک شکست را پذیرفت تا به عنوان نایب قهرمانی راضی شود.
دیدار تیم‌های فوتبال جوانان کشورمان و امید ویتنام در زمینی کاملا گل آلود و باتلاقی برگزار شد که تنها گل تیم ملی جوانان در این دیدار را سردار آزمون در دقیقه 45 وارد دروازه حریف کرد تا در نهایت نایب قهرمانی تیم کشورمان رقم بخورد.
اسامی بازیکنان تیم فوتبال جوانان کشورمان برای حضور در اردوی آماده‌سازی هشت روزه در تهران اعلام شد که در بین نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو، نام داود بهادری بازیکن تیم جوانان صبای قم نیز به چشم می‌خورد.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان، تمرینات این تیم بعد از بازگشت از کشور ویتنام، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که تمرینات صبح به رفع نقاط ضعف بازیکنان در دیدارهای تدارکاتی و تمرینات بعد از ظهر به مرور کارهای تاکتیکی در خطوط سه‌گانه اختصاص خواهد یافت.
شاگردان اکبر محمدی پیش از حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتبال جوانان قاره آسیا، در تورنمنت ویتنام شرکت کرده و به مقام نایب قهرمانی دست یافتند و این در حالی است که تیم فوتبال جوانان کشورمان در مرحله انتخابی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا با تیم‌هایی همگروه است که بخت زیادی برای صعود به مرحله نهایی دارد
قرار بود دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در گروه سوم به میزبانی همدان برگزار شود اما به دلیل آماده نبودن زمین بازی در این شهر به تهران منتقل شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول