اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی آمل خبر داد:

جریمه 900 میلیون ریالی برای اصناف متخلف آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل گفت: در یک ماه گذشته اصناف متخلف در آمل 936 میلیون ریال جریمه شدند.

جریمه 900 میلیون ریالی برای اصناف متخلف آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عباسعلی زمانی صبح امروز در جلسه هدفمندکردن یارانه‌ها با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته بیش از 2 هزار و 200 مورد بازرسی از صنوف صورت گرفته، اذعان داشت: از این تعداد برای 374 مورد پرونده تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در ایام بازگشایی مدارس طرح نظارتی ویژه در شهرستان آمل اجرا شده بود، افزود: در این طرح ۳ هزار واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.
زمانی با تاکید بر اینکه برای این تعداد بازرسی 350مورد پرونده تشکیل شده، ادامه داد: این صنوف 70 میلیون ریال جریمه شده‌اند.
این مسئول با اشاره به اینکه طرح نظارت بر شالیکوبی‌داران نیز در ایام برداشت و فروش برنج نیز در آمل اجرایی شده، گفت: در صورت شکایت کشاورزان از این بخش نیز به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌شود.
وی با اعلام اینکه در نمایشگاه پاییزه امسال بیش از 40 هزار عنوان دفترچه دانش‌آموزی در آمل توزیع شده است، بیان داشت: این تعداد در نمایشگاه پاییزه و فروشگاه‌های تعاون روستایی در اختیار مردم قرار گرفته است.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل بر نحوه فروش شیرهای نایلونی نیز در سطح شهر نظارت می‌شود، متذکر شد: این اقلام باید در بسته‌های 900 گرمی و به قیمت 600 تومان عرضه شود.
این مسئول عنوان کرد: با واحدهای تولیدی که از این میزان تخلف کنند برخورد می‌شود.
زمانی در پایان اذعان داشت: به چند واحد تولید شیر تذکر داده شده تا بسته‌بندی‌ و قیمت‌های محصولات خود براساس قیمت‌ها و وزن‌های واقعی منطبق کنند.
انتهای‌ پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول