اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان خبر داد:

همکاری 335 نفر در سرشماری رفسنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار رفسنجان گفت: در سرشماری نفوس و مسکن در رفسنجان 355 نفر به عنوان آمارگیر با این طرح همکاری می‌کنند.

همکاری 335 نفر در سرشماری رفسنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیف‌الله امینی‌زاده ظهر امروز در جلسه آموزشی سرشماری نفوس و مسکن در مسجد الزهرا (س) این شهرستان اظهار داشت: در سرشماری نفوس و مسکن در رفسنجان 355 نفر به عنوان آمارگیر با این طرح همکاری می‌کنند.
امینی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این افراد، 51 نفر به عنوان بازرس، 13 نفر بازبین و 10 نفر به عنوان اعضای ستاد با این طرح همکاری می‌کنند.
وی با تأکید بر اهمیت سرشماری نفوس و مسکن، گفت: این سرشماری کاری بسیار حساس و مهم است و در خدمت‌رسانی به مردم تاثیر اساسی دارد.
امینی‌زاده عنوان کرد: رعایت ادب و احترام نسبت به خانواده‌ها و تکریم آنان و همچنین رعایت امانتداری باید سرلوحه کار ماموران سرشماری باشد.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: آنچه که شما ماموران سرشماری پذیرفته‌اید، همکاری و تعامل با مردم و دولت و خدمت به خلق است و دقت داشته باشید هرگونه کوتاهی کردن در راه مسئولیتی که به شما نهاده شده است، حق‌الناس است که بزرگی این حق بر کسی پوشیده نیست.
محمد توکلی معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن در رفسنجان در سخنانی گفت: برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان رفسنجان 355 نفر همکاری می‌کنند که 220 نفر آنان مرد و 135 نفر خانم هستند.
در ادامه مرحله سوم کلاس‌های آموزشی نفوس و مسکن در رفسنجان با حضور اعضای آمارگیر برگزار شد، سرشماری نفوس و مسکن از دوم تا 22 آبان ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول