اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کلاس‌های کارگاهی صورت گرفت؛

آغاز آموزش نیروهای سرشماری مسکن 90 در سبزوار

خبرگزاری فارس: آموزش نیروهای طرح سرشماری عمومی ‌نفوس و مسکن سال ۹۰ در شهرستان سبزوار در قالب کلاس‌های کارگاهی امروز در این شهرستان آغاز شد.

آغاز آموزش نیروهای سرشماری مسکن 90 در سبزوار
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمد کلاته، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار ظهر امروز در جمع نیروهای این طرح اظهار داشت: امروز آمار و اطلاعات نقش ویژه و تأثیرگذاری در نحوه برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات و امکانات دارد.
وی افزود: جهان امروز به نوعی جهان آمار و اطلاعات شده و آمار در تصمیم‌گیری‌های کلان دولت‌ها برای پیشبرد اهدافشان دارای جایگاه مهمی‌است.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار اظهار داشت: آمار مبنای همه تصمیم گیری‌های خرد و کلان برنامه‌ریزی و تقسیم اعتبارات عادلانه در کشور است.
وی خطاب به نیروهای این طرح افزود: در این کار دقت بسیاری صورت گیرد چراکه وظیفه سنگینی بر عهده هر یک از شماست تا حقی از کسی ضایع نشود و امکانات کشور عادلانه به تمام اقشار تعلق گیرد.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار خواستار همکاری مردم این شهرستان با ماموران سرشماری شد و بر ارائه آمار درست از سوی خانواده‌ها و آمارگیران تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: سرشماری نفوس و مسکن پیش از این هر 10 سال یکبار انجام می‌شد که امسال برای نخستین بار به صورت پنج ساله اجرا می‌شود.
کلاته ادامه داد: یک هزار و 841 نفر برای شرکت در اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 90 به صورت اینترنتی در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: از این تعداد یک هزار و 39 نفر زن و 802 نفر مرد شامل یک نفر با مدرک دکترا، 60 نفر با مدرک فوق لیسانس، 814 نفر با لیسانس، 401 نفر با فوق دیپلم و 565 نفر با مدرک دیپلم هستند.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان یک هزار و 100 نفر مراجعه و تشکیل پرونده داده‌اند، تصریح کرد: از بین این افراد 419 نفر بعد از بررسی‌های انجام شده گزینش شدند که بعد از ارزیابی تعدادی به عنوان کارشناس بازبین ،کارشناس گروه، بازبین و مامور سرشماری گزینش می‌شوند.
کلاته خاطرنشان کرد: نیروهای طرح از شانزدهم تا بیست و هشتم مهر ماه در کلاس‌های آموزشی ستاد سرشماری این شهرستان آموزش دیده و از دوم تا بیست و دوم آبان ماه طرح سرشماری انجام می‌پذیرد.
وی یادآور شد: محل استقرار ستاد سرشماری نفوس و مسکن سبزوار مرکز تربیت معلم علامه طباطبایی این شهرستان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول