اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

به دست آوردن آمار دقیق مهم‌ترین هدف سرشماری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان ‌جنوبی گفت: به دست آوردن آمار و اطلاعات دقیق مهم‌ترین هدف طرح سرشماری است.

به دست آوردن آمار دقیق مهم‌ترین هدف سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی پیش از ظهر امروز در مراسم آغازین کلاس‌های آموزشی مأموران سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در بیرجند اظهار داشت: توسعه کشور و موفقیت در برنامه پنج ساله توسعه نیازمند آمار و اطلاعات دقیق است.
وی افزود: به دست آوردن آمار و اطلاعات دقیق مهم‌ترین هدف طرح سرشماری است.
امینی ادامه داد: در سرشماری اطلاعات اقتصادی خانوارها، بالای 70 درصد مردم اطلاعات خود را صحیح ارائه کرده بودند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌ جنوبی تصریح کرد: برای به دست ‌آوردن اطلاعات دقیق باید اعتماد مردم توسط مأموران سرشماری جلب شود.
 امینی با اشاره به اینکه به دست آوردن اطلاعات دقیق نیازمند مهارت‌های تخصصی است، اذعان داشت: مأموران سرشماری باید با حضور در کلاس‌های آموزشی طرح سرشماری اطلاعات دقیق را برای انجام آن کسب کنند.
فرماندار بیرجند نیز توسعه کشور را در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مستلزم آمار و اطلاعات دقیق عنوان کرد و گفت: مأموران سرشماری باید برای انجام بهتر این طرح با رعایت حسن خلق، اعتماد مردم را برای ارائه آمار و اطلاعات دقیق جلب کنند.
محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف با بیان اینکه مردم نیز باید در این طرح نهایت همکاری خود را با مأموران طرح انجام دهند، اذعان داشت: رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف نیازمند جمع‌آوری آمار و اطلاعات دقیق است.
مدیر‌کل آمار و اطلاعات استانداری خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه در طرح سرشماری سال جاری حدود 215 نفر سرشماری و آمارگیر را انجام می‌دهند، گفت: حدود 50 درصد نیروهای شهری سرشماری در سال جاری را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.
محمدرضا مومنی با بیان اینکه مدت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مأموران سرشماری 12 روز است، افزود: ساعت کلاس‌ها از 8:15 صبح تا 13:45 خواهد بود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول