اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد:

حضور 450 مامور در سرشماری نفس مسکن آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از حضور 450 مامور در سرشماری نفس مسکن آمل خبر داد.

حضور 450 مامور در سرشماری نفس مسکن آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده پیش از ظهر امروز در آغاز فعالیت سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در این شهرستان اظهار داشت: آمار و سرشماری نفوس و مسکن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شهرستانی است. ‌بعد از هدفمندی یارانه‌ها بحث آمار و نفوس مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
اکبرزاده با تاکید اینکه در دولت نهم و دهم این آمار برای استفاده بهتر مدیران زمان آمارگیری از 10 سال به پنج سال کاهش یافت، یادآور شد: این امر هر 10 سال یک بار انجام می‌شد که در دولت نهم و دهم برای دومین بار انجام شده و برای برنامه‌ریزی کلان و خرد اقتصادی و دسترسی به آماری شفاف و روشن بسیار مهم است.
اکبرزاده جمعیت آمل را بر اساس آخرین آمار نفوس و مسکن سال 1385حدود 360 هزار نفر برآورد کرد و گفت: هم‌اکنون این آمار به حدود 400 هزار نفر رسیده است.
وی آمار نفوس مسکن را برای دفاع از اعتبارات شهرستان نیاز دانست و گفت: از دوم تا 22 آبان ماه سال جاری این آمار برگزار می‌شود که در این شهرستان حضور 450 مامور پیش‌بینی شده که هم اکنون 538 نفر برای دریافت آمار درب منازل ثبت نام کردند.
مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن آمل با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای مدیریت‌ کلان کشور از طریق همین آمارگیری میسر می‌شود، بیان داشت: استفاده از آمار و ارقام نفوس و مسکن می‌تواند موفقیت‌های بیشتری برای طرح‌های اقتصادی و عمرانی کشور به همراه داشته باشد.
وی با بیان اینکه باید در تمایم ابعاد این آمار با مدیریت صحیح و کلان‌گر اجرایی شود، افزود: با توجه به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها داشتن آخرین اطلاعات نفوس و مسکن ضروری است.
فرماندار آمل با اشاره به اینکه سرشماری نفوس و مسکن هر 10 سال یک بار در کشور انجام شده، متذکر شد: اما در دولت نهم و دهم این امر هر پنج سال یک بار صورت گرفته و این به دلیل اجرای طرح‌های جدید اقتصادی و عمرانی در کشور است.
 انتهای‌ پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول