اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی اعلام کرد:

حضور 100 نفر در دوره‌های آموزشی سرشماری در دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: کلاس‌های آموزشی ویژه سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا پایان روز 28 مهر ماه ادامه دارد که درمجموع 100 نفر در این کلاس‌ها حضور خواهند داشت.

حضور 100 نفر در دوره‌های آموزشی سرشماری در دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سیدعلی هاشمی پیش از ظهر امروز درجلسه توجیهی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان دشتی که با حضور 85 نفر متقاضیان همکاری در محل فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی برگزار شد، به اهمیت سرشماری و جمع آوری آمار و اطلاعات پرداخت و اظهار داشت: در دنیای امروز جمع آوری آمار و اطلاعات دقیق و مبتنی برحقایق نقش مهم و کلیدی درتصمیمات و برنامه ریزان جامعه درحوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد.
فرماندار دشتی افزود: افرادی که در سرشماری عمومی نفوس و مسکن فعالیت می‌کنند باید با دلسوزی و احساس مسئولیت ایفای نقش کنند چرا که آینده و سرنوشت یک شهر مرهون آمار و اطلاعات دقیقی است که دراین سرشماری به دست می‌آید.
هاشمی آمار و اطلاعات را پایه همه تصمیمات و برنامه ریزی‌ها در جامعه و کشور عنوان کرد و گفت: روزانه 23 خودرو به فعالیت می‌ردازند و 12 نفر نیز در ردهای اجرایی و ستادی ایفای نقش می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه 64 خواهر و 36 برادر در این دوره از سرشماری فعالیت می‌کنند، یادآورشد: این کلاس‌های آموزشی که از امروزشنبه آغازشده است به مدت دو هفته تا پایان روز 28 مهر ماه ادامه دارد که درمجموع 100 نفر در این کلاس‌ها حضور خواهند داشت.
هاشمی گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن از تاریخ دوم تا 22 آبان انجام می‌شود.
فرماندار دشتی میلاد با سعادت حضرت علی ابن موس الرضا(ع) را تبریک گفت و افزود: شهرستان دشتی دارای علمای بززگی است که یکی از آن علما آیت الله میرزا احمد دشتی نجفی بود که قلبش تماما ظرف خدا شده بود تا اینگونه زندگی کند که اینگونه زندگی کند.
هاشمی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمودند وظایف ما تنها مربوط مسائل اقتصادی و سیاسی نمی‌شود بلکه ما در مقابل معنویات مردم هم مسئولیت داریم.
وی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و از تلاش شبانه روزی آنها در امنیت جامعه تقدیر کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول