اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دامغان صورت گرفت؛

آغاز بیست و دومین جشنواره تئاتر سمنان

خبرگزاری فارس: بیست و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان از امروز در دامغان آغاز به کار کرد.

آغاز بیست و دومین جشنواره تئاتر سمنان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان ظهر امروز در حاشیه آغاز این جشنواره در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: بیست و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان از 16 تا 18 مهر ماه سال جاری به مدت سه روز به میزبانی شهرستان دامغان و در تالار منوچهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‏شود.
ابوالفضل صادقی‏نژاد ادامه داد: این جشنواره استانی بر اساس سیاست‏های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف کمک به رشد و تعالی، ایجاد شور و نشاط بین هنرمندان و علاقه‏مندان تئاتر، همدلی و شناخت استعدادهای جوان در زمینه تئاتر و نمایش برگزار می‏شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان افزود: برای برگزاری بیست و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان، 21 اثر از سطح استان به دبیرخانه این جشنواره رسیده که 17 اثر مورد بازبینی قرار گرفته است و از این تعداد، هفت اثر به جشنواره راه پیدا کرد.
وی اضافه کرد: سه داور از اساتید و کارشناسان نمایش کار بررسی آثار بیست و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان را بر عهده دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان تصریح کرد: در روز اختتامیه این جشنواره، از میان آثار ارائه شده از اثر برتر با اهدای لوح و تندیس تجلیل به عمل خواهد آمد.
صادقی‏نژاد خاطرنشان کرد: آثار ارائه شده در بیست و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان در زمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی است.
وی یادآور شد: 100 نفر از هنرمندان رشته تئاتر از پنج شهرستان استان سمنان در این جشنواره حضور دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: در استان سمنان، یک انجمن تئاتر و نمایش وجود دارد که از هر شهرستان یک نماینده در این انجمن عضویت دارند.
صادقی‏نژاد گفت: مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر استان سمنان با حضور مقامات استان و شهرستان دامغان، ساعت 16 عصر روز دوشنبه در تالار منوچهری دامغانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان برگزار می‏شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول