اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

دانش‌آموزان نقش مهمی در امنیت کشور دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان نقش مؤثر و غیر قابل انکاری در نظم و امنیت کشور دارند.

دانش‌آموزان نقش مهمی در امنیت کشور دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمدعلی گودرزی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ انضباط اجتماعی در مدرسه راهنمایی تزکیه شهرستان بیرجند اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بحث امنیت کشور نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.
وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: عمق بخشیدن به تعاملات بین مردم و پلیس  و دستگاه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش از اهداف نیروی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه همیاران پلیس سربازان واقعی هستند، افزود: شما دانش‌ آموزان و همیاران پلیس بهترین سربازان در ایجاد نظم و امنیت در جامعه هستید.
گودرزی با اشاره به اینکه امروز پلیس ما پلیس مدرسه‌محور، جامعه‌محور و مسجد محور است، اظهار داشت: آغاز تعلیم و تربیت، نظم‌پذیری و مسئولیت‌پذیری از خانه و مدرسه شکل می‌گیرد و مربیان مدارس بهترین الگو برای دانش‌آموزان هستند.
وی با بیان اینکه آغاز تعلیم و تربیت و الگوپذیری از مدرسه شکل می‌گیرد، ادامه داد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای الگوپذیر داشته باشیم باید این امر را از مدارس آغاز کرد.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: درک درست از باورهای دینی سبب الگوپذیری دیگران از رفتارهای ما می‌شود.  
گودرزی با بیان اینکه امروز پل ارتباطی بین پلیس و مردم ایجاد شده است، گفت: توجه به هشدارهای پلیس، همکاری با پلیس 110 و 197 و رعایت قوانین شهری باید همواره مد نظر شهروندان باشد و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را می‌توانند با این سامانه‌ها در میان بگذارند.
وی تقویت روحیه دین باوری را بهترین راه برای برقراری نظم و امنیت در جامعه دانست و یادآور شد: دشمن همواره درصدد تضعیف پایه‌های مذهبی، دینی و حتی جسمانی افراد جامعه است تا از این طریق موجب بی‌نظمی در نظام جمهوری اسلامی شود لذا در این زمینه باید هوشیار باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تمامی زیبایی‌های عالم محصول نظم و برگرفته از نظم و عدل است.
حمیدرضا وردی یادآورشد: اگر می‌خواهیم خالق زیبایی باشیم باید خالق نظم در سطح جامعه باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول