اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری خوزستان خبر داد:

ارسال 1500 اثر به دبیرخانه جشنواره پایتخت پنجره‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری خوزستان از ارسال یک‌هزار و 500 اثر به دبیرخانه جشنواره «پایتخت پنجره‌ها» خبر داد و گفت: دبیرخانه جشنواره دائمی است.

ارسال 1500 اثر به دبیرخانه جشنواره پایتخت پنجره‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق عوض‏زاده شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره پنجره‌ها در سینما بهمن اهواز اظهار داشت: در جشنواره «پایتخت پنجره‌ها» در سال جاری بیش از یک‌هزار و 500 اثر از یکهزار و 300 هنرمند دریافت شده است.
وی با اشاره به رشد فزآینده آثار ارسالی به این جشنواره افزود: در سال جاری کیفیت آثار ارسالی بسیار ارتقا یافته بود و از نظر تعداد نیز رشد 22 درصد را شاهد هستیم.
وی با اشاره به توزیع آثار ارسالی در هنرهای مختلف در این جشنواره بیان کرد: از این آثار بیش از 960 اثر در بخش نمایشی،140 اثر در بخش داستان، 96 اثر در بخش عکس،114 اثر در بخش شعر و 19 اثر در بخش نمایشنامه ارسال شده است.
وی با اشاره به توانمندی‌های حوزه هنری در بخش‌های مختلف هنری تصریح کرد: حوزه هنری از هنرمندان در بخش‌های مختلف حمایت می‌کند و در این باره محدودیتی وجود ندارد.
عوض‌زاده با تاکید بر اینکه باید از هنری در عرصه دفاع مقدس حمایت کرد، اضافه کرد: باید تلاش کرد تا در عرصه دفاع مقدس گام‌های تاثیر گذاری در استان برداشته شود تا اثری برای آیندگان باقی بماند.
وی با اشاره به تاسیس دبیرخانه اجرایی در جشنواره«پایتخت پنجره‌ها» خاطرنشان کرد: تشکیل دبیرخانه اجرایی باعث شد تا برنامه‏های جانبی زیادی در سطح استان برای این جشنواره برگزار شود و این مهم سبب رونق بخشیدن به این جشنواره شد و این بخش نیز دائمی خواهد بود.
سومین جشنواره در مهر ماه سال جاری برگزار شد و این جشنواره همه ساله به مناسبت شکسته شدن حصر آبادان در استان خوزستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول