اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای گسترش آموزش عالی صورت گرفت؛

راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی در تاکستان

خبرگزاری فارس: با تصویب شورای گسترش آموزش عالی، دانشکده فنی و مهندسی در دانشگاه آزاد واحد تاکستان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی در تاکستان
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تاکستان، با تصویب شورای گسترش آموزش عالی کشور و موافقت عبدالله جاسبی ریاست عالیه دانشگاه آزاد، مجوز تأسیس دانشکده فنی و مهندسی در واحد تاکستان صادر شد.
بر اساس این گزارش؛ پس از ارائه پیشنهاد از سوی واحد تاکستان مبنی بر راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و طرح در شورای گسترش آموزش عالی کشور به لحاظ دارا بودن شرایط آموزشی، تعداد و ترکیب اعضای هیئت علمی تمام وقت و با نظر موافق شورا و ریاست عالیه دانشگاه با ایجاد دانشکده مذکور موافقت شد.
با تصویب این دانشکده واحد تاکستان دارای شش دانشکده علوم انسانی، علوم کشاورزی، مهندسی مکانیک، حقوق و علوم سیاسی، علوم پایه و فنی و مهندسی است.
همچنین به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تاکستان، رئیس و دبیر منطقه 12 دانشگاه آزاد با ارسال لوحی از خدمات و تلاش‌های سرپرست واحد تاکستان در برگزاری مطلوب مسابقات سراسری کشتی آزاد مناطق 17 گانه دانشگاه آزاد تقدیر به عمل آوردند.
این گزارش می‌افزاید: با برگزاری مسابقات کشتی آزاد دانشجویان بین مناطق دانشگاه آزاد در واحد تاکستان و ابراز رضایت نمایندگان سازمان، سرپرستان، مربیان و کشتی‌گیران از وضعیت میزبانی، رئیس و دبیر منطقه 12 با ارسال لوح، از خدمات و تلاش‌های جواد طاهری سرپرست واحد تاکستان در برگزاری مطلوب مسابقات تقدیر کردند.
در پایان این گزارش آمده است: در این مسابقات که به میزبانی واحد تاکستان برگزار شد منطقه سه به مقام قهرمانی و مناطق11 و 12 به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول