اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد خواستار شد:

بازگرداندن اراضی بیت‌المال در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد از سازمان مسکن و شهرسازی این شهرستان به علت عدم اجرای حکم دیوان عالی کشور برای برگرداندن اراضی بیت‌المال در این منطقه گلایه کرد.

بازگرداندن اراضی بیت‌المال در عنبرآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنبرآباد با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: امام رضا (ع) می‌فرماید «انسان عاقل به دیگران خیررسانی می‌کند و شر وی به هیچ فردی نمی‌رسد و این انسان کار کم دیگران را بزرگ می‌شمارد و کمک دیگران به خود را بیان می‌کند».
وی افزود: امام هشتم (ع) می‌فرماید «انسان عاقل خدمت زیاد خود را فراموش می‌کند و از طلب علم تا زمانی که زنده است، خسته نمی‌شود».
افشارمنش بیان داشت: بر اساس فرمایش امام رضا (ع) انسان عاقل از مراجعه مردم و درخواست‌های آن‌ها خسته نمی‌شود و فقر و نداری برای وی بهتر از دارایی است و تواضع و فروتنی را بیش از تکبر و سرکشی دوست دارد.
وی قرار دادن ایران به عنوان پایگاه اهل‌بیت (ع) را مهم‌ترین اثر هجرت امام رضا (ع) از مدینه به خراسان برشمرد و افزود: ایشان با حضور در خراسان موجب پیشرفت شیعه در ایران شدند و زمینه را برای پذیرش امام عصر (عج) فراهم کردند.
افشارمنش وظیفه مردم نسبت به امام رضا (ع) را معرفت و تسلیم ذکر کرد.
وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با حجاج بیان داشت: با توجه به اینکه حج سال جاری با بیداری اسلامی در منطقه همراه شده است، توطئه‌ها، اختلاف‌ها و تحریک احساسات برجسته می‌شود و همدلی و نزدیک شدن دل‌ها تنها راه غلبه بر این توطئه‌ها است.
افشارمنش به اختلاس اخیر اشاره و بیان کرد: اگر مسئولان به توصیه‌های رهبری در ارتباط با مبارزه با مفاسد اقتصادی توجه کرده بودند، این اختلاس بزرگ اتفاق نمی‌افتاد.
وی با اشاره به روز جهانی کودک گفت: مسئولان و والدین باید سلامت جسم، بهداشت روحی و روانی و تربیت کودک را مورد توجه قرار دهند.
افشارمنش به هفته کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و ابراز داشت: مقاوم‌سازی و پیشگیری در کاهش بلایای طبیعی مؤثر است.
وی از قیام وال‌استریت به عنوان قیام فراگیر مردم امریکا علیه نظام سرمایه‌داری نام برد و گفت: این قیام آغاز راه است.
افشارمنش از سازمان مسکن و شهرسازی عنبرآباد به علت عدم اجرای حکم دیوان عالی کشور برای برگرداندن زمین‌های بیت‌المال در عنبرآباد گلایه کرد و گفت: دادستان عنبرآباد نیز در نامه‌ای به رئیس کل دادگستری خواهان بررسی این موضوع شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول