اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 2 میلیارد ریال؛

پروژه راه عشایری عنبرآباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: راه ارتباطی امجز به دهستان درود با همت و تلاش شبانه‌روزی مسئولان اداره عشایری به طول 20 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال احداث شده است.

پروژه راه عشایری عنبرآباد به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در حاشیه افتتاح راه ارتباطی امجز به دهستان درود از توابع بخش مرکزی عنبرآباد اظهار داشت: مسئولان تلاش، کوشش و خدمت‌رسانیی به مردم را سرلوحه کار خود می‌دانند و در خدمت‌رسانی به مردم به ویژه روستائیان هیچ‌گونه کوتاهی نمی‌کنند.
وی افزود: وظیفه همه مسئولان خدمت‌رسانی بیشتر به روستاها است.
مشایخی تلاش و همت مضاعف را در سال جهاد اقتصادی سرلوحه کار مسئولان شهرستان برشمرد و افزود: خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به روستاها موجب تقویت روحیه نشاط، هم‌دلی و وحدت بین مردم می‌شود.
وی تصریح کرد: مسئولان باید قدر این مردم صبور را که به عنوان ولی‌نعمتان آنها هستند، بدانند و خدمت به مردم عاقبت به‌خیری را به دنبال دارد.
مشایخی خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی همه مسئولان خدمت به مردم است و ما مسئولان باید این را توفیق الهی بدانیم که خداوند محبت کرده و چنین نعمتی را در اختیارمان گذاشته است.
وی ابراز داشت: راه ارتباطی امجز به دهستان درود با همت و تلاش شبانه‌روزی مسئولان اداره عشایری به طول 20 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال احداث شده است.
مشایخی افزود: بیش از 120 خانوار از عشایر منطقه درود از راه ارتباطی مناسب برخودار می‌شوند.
بنابراین گزارش، فرماندار عنبرآباد در جمع مردم روستاهای دهستان درود ابراز داشت: لازمه یک برنامه‌ریزی جامع و مدون در هر جامعه داشتن اطلاعات و آمار صحیح در تمام زمینه‌ها است.
وی تاکید کرد: به منظور تحقق اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه باید هر پنج سال یک‌بار سرشماری نفوس و مسکن صورت گیرد تا زمینه برای برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و در ابعاد مختلف فراهم شود.
مشایخی افزود: به منظور جمع‌آوری آمار، تشکیلات منظمی وجود دارد، مردم در جمع‌آوری این اطلاعات همکاری لازم را داشته باشند تا خدمت‌رسانی مطلوب‌تری ارائه شود.
وی تصریح کرد: دهیاران و بخشداران نسبت به آگاه‌سازی مزایای سرشماری عمومی نفوس و مسکن وارد عمل شوند تا به بهترین نحو ممکن این طرح عظیم در شهرستان به صورت دقیق و جامع انجام شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول