اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل بنیا شهید کرمان؛

مدیر بنیاد شهید عنبرآباد معرفی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان و مسئولان محلی محمدعلی کریمی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

مدیر بنیاد شهید عنبرآباد معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس این نهاد در عنبرآباد اظهار داشت: تمام تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران برای به حداقل رساندن مشکلات خانواده شهداست.
سردار محمدرضا حسنی‌سعدی تصریح کرد: تاکنون تمام فعالیت‌ها بر اساس اولویت انتقال مشکلات این خانواده‌ها به سازمان مرکزی انجام شده است.
وی سرکشی و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را از وظایف شبانه‌روزی مسئولان این مجموعه دانست و بیان کرد: حضور در کنار خانواده شهدا از نظر مادی و معنوی برکات بسیاری دارد.
حسنی‌سعدی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به مصوبه دولت، تمام هزینه تحصیلی فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد و آزادگان در دانشگاه‌ها را پرداخت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: این امر موجب می‌شود تا فرزندان شهیدان و ایثارگران با خاطر آسوده به ادامه تحصیل بپردازند.
به گزارش فارس، فرماندار عنبرآباد نیز در این آیین گفت: تمام موفقیت‌ها و پیشرفت‌های امروز ما مرهون خون شهدا و ازخودگذشتگی جانبازان است زیرا آنها از جان خود در راه خدا گذشتند.
مشایخی با بیان اینکه شرف و عزت این مملکت برگرفته از خون شهدا و ایثار جانبازان است، بیان داشت: خدمت به این قشر توفیقی است که برای آن باید شکرگزار خداوند باشیم.
وی تصریح کرد: هرآنچه در مسیر شهدا هزینه شود، ناچیز است، زیرا آنها جان خود را برای امنیت و آسایش مملکت هدیه کردند.
به گزارش فارس در این آیین از خدمات و تلاش‌های کرامت شهدادنژاد تجلیل شد و محمدعلی کریمی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنبرآباد معرفی شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول