اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت داوران جشنواره تئاتر مازندران:

بیشتر اوقات به گلایه‌هایمان درباره تئاتر عادت کردیم

خبرگزاری فارس: عضو هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر مازندران گفت: بیشتر اوقات به گلایه‌هایمان درباره تئاتر عادت کردیم.

بیشتر اوقات به گلایه‌هایمان درباره تئاتر عادت کردیم
افشین خورشید باختری در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه بیشتر اوقات به گلایه‌هایمان عادت کردیم، بیان داشت: طراحی صحنه را کارگردانی دوم نمایش خوانده‌اند امام در بیشتر برنامه‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفته بود.
عضو هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر مازندران، تصریح کرد: در شهرستان‌ها امکانات نوری مناسب فراهم نیست، اما تماشاگر برای دیدن می‌آید و در اغلب نمایش‌ها حتی بازیگر هم دیده نمی‌شد.
وی با بیان اینکه موسیقی نمایش عنصری متفاوت از موسیقی سینما، تلویزیون و کنسرت است، یادآور شد: اما در بسیاری از اجراها موسیقی تبدیل به پس زمینه‌ای شده بود که از ابتدا تا انتها باید شنیده می‌شد.
خورشید باختری خاطرنشان کرد: برخی بازی‌ها یکنواخت و در حداقل ارتباط با مخاطب باقی ماند.
این مسئول با اشاره به اینکه کارگردانی تئاتر فقط به صحنه بردن گروه نیست، گفت: تحلیل، چندلایه کردن اثر، انسجام و پرهیز از آشفتگی هم مهم است.
عضو هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر مازندران، بیان داشت: حرفه‌ای‌ترین نمایش‌ها لزوما گنگ‌ترین آنها نیستند.
وی یادآور شد: هر اجرایی می‌تواند فرصتی برای ورود به دنیای جدید باشد تا نویسنده تصویر دیگری از این دنیا بیابد.
خورشید باختری در پایان اذعان داشت: در بیشتر نمایش‌ها رگه‌های خوب از ایده و تکنیک دیده می‌شد، اما به خاطر نداشتن انسجام هدر رفت.
به گزارش فارس، جلیل رفیعی، ضیا فضل الله پور، مصطفی سلیمانی نژاد، علی محمدی خداگر و افشین خورشید باختری هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر مازندران بودند.
بیست و سومین جشنواره تئاتر مازندران 11 تا 14 مهر ماه در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد مازندران به همت این اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری برگزار شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول