اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی خرم‌آباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان لرستان و به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی هشتمین ایستگاه آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد با نام مبارک امام زمان (عج) در منطقه فلک الدین این شهر به بهره‌برداری رسید.

هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی خرم‌آباد افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شهردار خرم‌آباد شنبه‌شب در آیین بهره‌برداری از هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: عملیات احداث این ایستگاه تیرماه امسال با اعتباری معادل 2 میلیارد و 240 میلیون ریال آغاز شد.
وحید رشیدی اظهار داشت: این ایستگاه در زمینی به مساحت 546 متر مربع هم اکنون پس از مدت زمان دو ماه از تاریخ آغاز اجرای احداث تا زمان بهره‌برداری آماده خدمات‌رسانی به مردم است.
وی همچنین با تشریح عملکرد شهرداری در حوزه سازمان آتش‌نشانی اظهار داشت: طی دو سال گذشته اقدامات موثری در تمام زمینه‌های شهرسازی از جمله عمرانی، خدمات شهری و زیباسازی انجام شده است.
شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: پیش از این شهر خرم‌آباد تنها دارای چهار ایستگاه اطفای حریق بوده است و در دو سال اخیر با همت خدمت‌گذاران مردم در شهرداری مرکز استان سه ایستگاه دیگر در سطح مناطق حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد احداث و بهره‌برداری رسیده است.
رشیدی با اشاره به اینکه شهرداری خرم‌آباد در این مدت اثبات نموده است، که یک خانواده مورد اعتماد و خدمتگزار است، خاطرنشان کرد: شهرداری خرم‌آباد با عبور از سد مشکلات وعده‌های خود را یکی پس از دیگری عملی می‌کند ولی گاهی مشاهده می‌شود که دیگر مسئولان در یاری رساندن به این نهاد خدمتگزار کوتاهی می‌کنند.
شهردار خرم‌آباد گفت: در حوزه آتش‌نشانی در کمتر از دو سال سه ایستگاه اطفای حریق در این شهر ساخته و به بهره‌برداری رسیده است در صورتی که هنوز سازمان شهرداری‌ها در جهت تجهیز و دیگر همکاری‌های لازم، نقش خود را به خوبی ایفا نکرده است و ما انتظار داریم که مسئولان ذی‌ربط به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.
رشیدی اظهار داشت: تمام مدیران و پرسنل شهرداری خرم‌آباد، خدمت صادقانه و بسیج وارانه را در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و همان ‌طور که هم انصاف حکم می‌کند اقدامات بی‌نظیری در سطح شهر خرم‌آباد رخ داده است که همگی آن‌ها به صورت چراغ خاموش و به دور از جنجال‌آفرین و تبلیغات صورت گرفته است.
وی همچنین از برنامه‌های آتی در حوزه آتش‌نشانی نام برد و افزود: با توجه به اینکه تاکنون هیچ‌گونه بانوی امدادگری در سطح شهر خرم‌آباد در سازمان‌های آتش‌نشانی جذب و به‌کارگیری نشده است، شهرداری خرم‌آباد در نظر دارد، ایستگاه امداد و نجات خواهران را ایجاد و راه‌اندازی کند.
شهردار خرم‌آباد گفت: هم اکنون راه‌اندازی این ایستگاه در دست بررسی است و چنانچه استانداری لرستان با تشکیل ایستگاه امداد و نجات خواهران موافقت کند این ایستگاه در آینده کار خود را آغاز می‌کند.
در این آیین از هفت آتش نشان نمونه ایستگاه‌های آتش نشانی سطح شهر خرم‌آباد با اهدا لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
همچنین به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی کارکنان آتش نشانی و شهرداری خرم‌آباد پیش از این مراسم با حضور در تپه شهدای گمنام این شهرستان مزار این شهدا را عطر افشانی و به آنان ادای احترام کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول