اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قائمشهر خبر داد:

هدایت 47درصد دانش‌آموزان قائمشهر به مراکز کار و دانش

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش قائمشهر گفت: با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی درست 47 درصد دانش‌آموزان قائمشهر به مراکز کار و دانش و فنی و حرفه‌ای سوق داده شدند.

هدایت 47درصد دانش‌آموزان قائمشهر به مراکز کار و دانش
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمدحسین امیری در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با اشاره به تصویب نهایی و ابلاغ  سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط شورای عالی فرهنگی اظهار داشت: رویکرد مهم این تحول، تعلیم و تربیت دانش آموزان بر مبنای تعالیم دینی است.
امیری با بیان بحث هدایت تحصیلی که براساس آن باید 50 درصد دانش‌آموزان کشور به سمت مراکز کار و دانش و آموزش مهارت هدایت شوند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی درست 47 درصد دانش‌آموزان قائمشهر به این مراکز سوق داده شدند.
وی همچنین با توجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر توسعه مدارس قرآنی کشور تا 10 هزار مدرسه تصریح کرد: ایجاد 40 مدرسه قرآنی در قائمشهر در حال تحقق است.
امیری از اعزام بیش از 2 هزار دانش آموز پایه دوم دبیرستان قائمشهری در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی از مهر تا اسفند ماه سال جاری خبر داد و با اشاره به کمبود وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و ون برای سرویس‌های مدارس گفت: قول اختصاص این خودروهای عمومی برای قائمشهر داده شد بود ولی تاکنون محقق نشد.
این مسئول تعداد مدارس قائمشهر را به انضمام مدارس تجمیعی 304 مدرسه و تعداد مدارس فرسوده با قدمت بیش از 40 سال را 72 باب ذکر کرد و اذعان داشت: 50 هزار دانش آموز ،3 هزار و 700 پرسنل و 3 هزار و 500 بازنشسته فرهنگی در قائمشهر حضور دارند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول