اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول امور کودکان بهزیستی اصفهان خبر داد:

ثبت‌نام 35 هزار کودک در مهدهای اصفهان

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول امور کودکان بهزیستی اصفهان گفت: در سال جاری بیش از 35 هزار کودک در مهدهای کودک استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 35 هزار کودک در مهدهای اصفهان
عفت نجف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد آخرین تغییر و تحولات در پیش دبستانی‌ها استان اصفهان اظهارداشت: سال گذشته تعداد 40 هزار کودک ثبت نامی در مهدهای کودک کودک داشته‌ایم.
 وی با بیان اینکه امسال مهدهای کودک با کمی تغییر در افت و خیز ثبت‌نام هستند، افزود: هنوز آمار دقیقی از تعداد ثبت نام در مهدهای کودک استان نداریم، اما پیش‌بینی می‌شود که 35 هزار نفر در مهدهای کودک استان ثبت نام کرده‌اند.
کارشناس مسئول امور کودکان بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: تمام مهدهای کودک در سطح استان اصفهان زیر نظر بهزیستی استان نظارت می‌شوند و فعالیت تعداد محدودی از پیش دبستانی‌ها که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش قرار دارند.
وی افزود: تعداد مهدهای کودک‌ استان به دلایل تعمیر و جابه‌جایی امسال کمتر از سال گذشته شده‌اند.
نجف پور با بیان اینکه مهدهای کودک بر اساس نیاز خانواده‌ها ساعت‌های متفاوتی را برای ثبت‌نام کودکان دارد، بیان کرد: در مهدهای کودک بچه‌ها از شش ماهگی تا شش سالگی نگهداری می‌شوند.
وی همچین اضافه کرد: شهریه مهدهای کودک براساس ساعت نگهداری محاسبه می‌شود.
کارشناس مسئول امور کودکان بهزیستی استان اصفهان یادآور شد: مهد کودک‌ها بر حسب نیاز و درخواست خانواده‌ها از ساعت 7 تا 12 ظهر برای عموم، هفت تا سه بعد از ظهر برای کارمند، هفت تا پنج بعد از ظهر و حتی هشت تا 9 شب کودکان را نگهداری می‌کنند.
انتهای پیام،/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول