اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب صورت می‌گیرد؛

اهتزاز پرچم بارگاه ثامن‌الحجج در امامزاده صالح تهران

خبرگزاری فارس: کاروان خدام حرم مطهر امام رضا (ع) با استقبال پر شور مردم و مسئولان وارد تهران شد.

اهتزاز پرچم بارگاه ثامن‌الحجج در امامزاده صالح تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد کاروان خدام بارگاه رضوی با عبور از خیابان‌های منطقه 15تهران در فرهنگسرای خاوران مستقر شده و به ایراد سخنرانی و مداحی در مدح حضرت رضا(ع) پرداختند و در حاشیه این مراسم، بسته‌های متبرک آستان قدس رضوی به حضار اهدا شد.
بر اساس این گزارش، خدام حرم رضوی صبح امروز نیز با حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره) و قطعه شهدای گمنام بهشت زهرا (س) ضمن ادای احترام، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
دیدار با دانشجویان با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در محل دانشگاه تهران، حضور در نمازجمعه تهران و بیان فضایل حضرت رضا (ع) توسط خدام حرم آن امام همام، حضور دربیمارستان شهید رجایی و چند مسجد، حضور در سی مدرسه  و شش دانشگاه تهران، برگزاری دومین جشن بزرگ زیر سایه خورشید در برج میلاد با سخنرانی
حجت‌الاسلام عالی همراه با اهتزاز پرچم، نورافشانی و اجرای تئاتر با موضوع سیره رضوی و حضور در مرکز توانبخشی جانبازان، جشن ویژه دانشجویان و بیمارستان ساسان از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در تهران به شمار می‌رود.
 چهارمین سال جشن‌های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 77 شهر 22 استان و شهرهای زیارتی کشور عراق از 7 تا 17 مهرماه سال جاری به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول