اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک هفته آینده؛

آمار اشتغال کیار در سامانه رصد ثبت می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کیار گفت: تا یک هفته آینده آمار اشتغال این شهرستان در سامانه رصد ثبت می‌‎شود.

آمار اشتغال کیار در سامانه رصد ثبت می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا طاهری بعدازظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال این استان با اشاره به عدم اجرای تعهد اشتغال شهرستان کیار، اظهار داشت: با توجه به تعهد اشتغال این شهرستان و فرصت‌های اشتغالزایی ایجاد شده با همت مدیران دستگاه‌‎ها بیش از نیمی از تعهدات اشتغال این شهرستان محقق شده است.
وی افزود: یکی از دلایل اصلی بحث عدم تحقق تعهدات اشتغال این شهرستان عدم ثبت آمار اشتغال کیار در سامانه رصد است که تا یک هفته آینده آمار اشتغال این شهرستان در سامانه رصد ثبت می‌‎شود.
طاهری گفت: این شهرستان به‌دلیل جدیدالتأسیس بودن و نداشتن نیروی فنی مکفی تاکنون موفق نشده است آمار اشتغالزایی خود را در سامانه رصد ثبت کند.
فرماندار شهرستان کیار با بیان اینکه در شهر شلمزار فعالیت‌های ساختمانی فعال است، گفت: در آینده نزدیک آمار قابل توجهی از تعهد اشتغال شهرستان کیار در بخش مسکن اجرایی می‎شود.
وی با بیان اینکه در شهرستان کیار سایت مسکن و شهرسازی راه‌اندازی می‎شود، گفت: با راه‌اندازی این سایت بخش اعظمی از مشکلات این شهرستان برای ثبت آمار اشتغال در سامانه سمان برطرف می‏شود.
طاهری خاطرنشان کرد: در جامعه ما، تخصص و بهره‌مندی از مهارت در هر رشته تحصیلی حرف نخست را می‌زند و پس از آن متعهد و اخلاقی بودن شرط پذیرش افراد در امر اشتغال است.
وی خاطرنشان کرد: امروزه نقش آموزش و مهارت در تمامی مشاغل بر هیچکس پوشیده نیست و باید سعی شود تا جوانان را برای اشتغال پایدار و کارآمد به سمت کسب مهارت سوق دهیم.
فرماندار شهرستان کیار  با تأکید بر اینکه کاری که برمبنای علم و مهارت باشد یک کار ماندگار و خوب تلقی می‌شود، گفت: جوانان و افراد جویایی کار برای اشتغال و کارآفرینی می‌توانند با کسب مهارت‌های لازم اشتغال‌های خوبی را ایجاد کنند.
وی افزود: کاری که توام با علم و مهارت باشد، کیفیت و بهره‌وری بالا را رقم می‌زند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول