اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان سمنان:

اشتغال‏زایی از برکات وقف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اشتغال‏زایی را از برکات و پیامدهای ارزشمند وقف دانست.

اشتغال‏زایی از برکات وقف است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‏الاسلام قربانعلی صفائی‏پور اظهار داشت: وقف واژه‏ مقدسی است که روح تعاون و اخوت به طور واضح در آن نهفته است.
وی با بیان اینکه یکی از مظاهر بزرگ وقف روح اخوت و برادری است، اضافه کرد: واقفان خیراندیش با وقف کردن اموال خود به جز اهداف بلند خود گره از کار انسان‏ها باز می‏کنند.
صفائی‏پور افزود: از آثار گرانقدر وقف در عرصه اجتماعی به ویژه جوامع دینی و مذهبی، حفظ و حراست از ارزش‏ها است.
وی بیان کرد: در پرتو اجرای این سنت نیکو و حسنه الهی و انسانی، احکام و دستورات دین که عمل به آنها ضامن بقای بنیان خردمندانه در جامعه است، به بهترین وجه مستحکم شده و پیکر اجتماع را از ابتلا به آلودگی‏های اخلاقی، فکری، فرهنگی و سیاسی واکسینه می‏سازد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اشتغال‏زایی را از دیگر برکات وقف دانست و افزود: از دیگر برکات و پیامدهای ارزشمند وقف، بعد اشتغال‏زایی و یا حفظ و پایداری مشاغل گوناگون است که این اثر مهم با مراجعه موشکافانه به متن وقف نامه‏ها کاملاً آشکار می‏شود.
صفائی‏پور اظهار امیدواری کرد: در زمان کنونی نیاز است تا دست‏اندرکاران مبارزه با بحران کمبود اشتغال با رویکردی علمی و جدید به وقف، بخشی از معضل بیکاری را رسیدگی و زمینه‏های اشتغال را فراهم سازند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول