اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده صورت می‌گیرد؛

تحویل 20 هزار واحد مسکن مهر در اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: در هفته آینده 20 هزار واحد مسکن مهر به بهرهبرداری می‌رسد و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تحویل 20 هزار واحد مسکن مهر در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جمال‌الدین صمصام‌شریعت ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان که با حضور مجید کیان‌پور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: استان اصفهان با ساخت 170 هزار واحد مسکن مهر در کشور پیشتاز است که 22 هزار واحد آن در هفته دولت به بهرهبرداری رسید.
وی افزود: در هفته آینده تعداد 20 هزار واحد مسکن مهر به بهرهبرداری می‌رسد و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر مسکن مهر در شهرهای نائین، مبارکه، شهید مجلسی و کاشان دارای مشکلاتی است که ما درصدد رفع آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه بر اساس توافقنامه‌ای که میان وزیر راه و وزیر رفاه منعقد شد، مقرر شده بود که پیمانکاران سازنده مسکن مهر از بیمه و مالیات معاف شوند، تصریح کرد: تاکنون مفاد این تفاهمنامه اجرایی نشده و این موضوع بین 3 تا 5 میلیون تومان در قیمت مسکن‌های ساخته شده تفاوت دارد و بار بیشتری را بر مردم اضافه می‌کند.
صمصام‌شریعت بیان کرد: از معاون وزیر راه و شهر سازی تقاضا داریم که هماهنگی‌های لازم را با وزیر مربوطه برای معافیت مالیاتی و بیمه پیمانکاران سازنده مسکن مهر انجام دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول