اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛

توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه کرامت تعداد 100 بسته فرهنگی بین دانش‌آموزان محروم مدرسه‌های محمد نصیری و علیزاده بیرجند توزیع شد.

توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار کرد: واقفان کسانی هستند که برای حل مشکلات افراد نیازمند از مال خود می‌گذرند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدطاهر گرایلی ادامه ‌داد: بسته‌های لوازم‌التحریر با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیون ریال تهیه شده که هر بسته شامل مدادرنگی، خودکار، دفتر و مدادتراش است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها توسط اوقاف از محل موقوفاتی که در این راستا وقف شده به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز با اشاره به سنت حسنه وقف گفت: وقف چشمه جاری است که خدمات آن شامل همه افرا جامعه می‌شود.
حمیدرضا وردی بر ترویج فرهنگ وقف تاکید کرد و افزود: با توجه به خدمات وقف و موقوفات که به وضوح قابل درک و مشاهده است ترویج و تبلیغ این سنت حسنه از ضروریات به شمار می‌رود.
یک میلیون تومان از طرف حمیدرضا وردی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای تأمین لباس مورد نیاز دانش‌آموزان در این مدارس دخترانه و پسرانه اهدا شد.
قریب یک ماه گذشته نیز از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس 100 بسته لوازم‌التحریر و 100 بسته غذایی به مبلغ یک میلیون و 800 هزارتومان به دانش‌آموزان مستمند فردوس اهدا شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول