اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر تاکید کرد:

لزوم آموزش معارف قرآنی به دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر گفت: قرآن سراسر سربلندی و سعادت و عزت برای همه مسلمانان است و باید دانش‌آموزان را در همه سطوح با معارف قرآنی و دینی آشنا کرد.

لزوم آموزش معارف قرآنی به دانش‌آموزان
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نقی عزیزخانی بعد از ظهر امروز در جشن شکرگزاری آموزش قرآن پایه اول در مدارس دخترانه با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی‌ها‌ی شهدا و ایثار جانبازان و آزادگان بوده و افتخار و عظمت امروز ما مرهون تلاش‌‌های ایشان است.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به معارف قرآن کریم ابراز داشت: هرچه در مورد قرآن و ارزش و اهمیت آن صحبت و مطالعه شود کم است چرا که قرآن سراسر سربلندی و سعادت و عزت برای همه مسلمانان است.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر در ادامه خطاب به دانش‌آموزان حاضر در مراسم گفت: چون شما دانش‌آموزان نیز سال تحصیلی را با قرآن شروع کرده‌اید، قرآن یاور شما در طول تحصیل خواهد بود.
وی در ادامه افزود: اولیای دانش‌آموزان و خانواده‌ها باید قدر این نظام و تعلیم و تربیت را بدانند، چرا که آموزش قرآن و احکام اسلامی و دستورهای دینی سر لوحه برنامه‌ها است و مقام معظم رهبری به سه عنصر تهذیب، تعلیم و ورزش تاکید بسیار دارند، که با کمی تامل می‌فهمیم که موفقیت در آینده منوط به عمل به این رهنمود مهم است.
عزیزخانی در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود آغاز کرده‌اند، عنوان داشت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت همه همکاران و دانش‌آموزان، همه نقشه‌های شوم و پلید دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی خنثی می‌شود.
وی با بیان اینکه باید دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرد، بیان داشت: دانش‌آموزان باید نسبت به جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام آگاهی پیدا کرده و در مسیر آرمان‌های امام و شهدا حرکت کنند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر افزود: امروز دشمنان در پی زدودن اعتقادهای پاک جوانان این مرزوبوم هستند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که باید در این راستا دانش‌آموزان را با توطئه‌های شوم دشمنان آشنا کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول