اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

دشمن درصدد منحرف کردن دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: دشمن از هر وسیله‌ای برای انحراف جوانان بهره می‌گیرد که در این راستا توجه ویژه‌ای به دانش‌آموزان دارد.

دشمن درصدد منحرف کردن دانش‌آموزان است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی نمونه قائم‌ (عج) این شهر با بیان اینکه مدرسه محل تعلیم و تربیت‌، اخلاق و تزکیه است، اظهار داشت: مدرسه محل تربیت انسان‌های متعهد و توانمند برای آینده کشور است و همه معلمان‌، مربیان‌، مدیران‌، مسئولان و اولیای دانش‌آموزان برای تعلیم و تربیت بهتر دانش‌آموزان بسیج شده‌اند‌.
وی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: در بحث آموختن‌، تربیت و خودسازی هرچه زحمت بکشیم کم است و باید از همه لحظه‌ها و دقایق عمر نهایت استفاده صورت بگیرد که این همه امکانات و برنامه‌ریزی‌ها فقط به خاطر آسایش و یادگیری بهتر شما فراهم شده است‌.
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه دانش‌آموزان باید جایگاه و ارزش خود را قدر دانسته و به حرف‌های معلم و مربی خود گوش فرا دهند، بیان کرد: با توجه به سئوال مهر امسال رئیس جمهور، از مسئولان مدرسه و دانش‌آموزان می‌خواهیم که در راستای پاسخ به این سئوال با دقت و تحقیق تلاش کنند.
وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: همه دانش‌آموزان باید با هوشیاری لازم این توطئه‌ها را شناخته و با همه توان با علم‌آموزی و کسب دانش در مسیر توسعه و تعالی روزافزون نظام گام بردارند.
یوسفی افزود: مدیران و معلمان مدارس نیز باید دانش‌آموزان را در این امر یار و یاور بوده و ایشان را در شناسایی و دفع توطئه‌های دشمن یاری کنند.
معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم، تعلیم و تربیت را هدف مشترک دانش‌آموزان‌، اولیای آن‌ها‌، اولیای مدرسه و مسئولان آموزش و پرورش ارزیابی کرد.
عباسی، هدف همه عوامل را تربیت افرادی دانشمند و دین‌دار برای آینده کشور دانست و تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم همکاری همه‌جانبه سه رکن دانش‌آموز‌، مدرسه و اولیای دانش‌آموزان لازم است اما هدف به تنهایی کافی نیست بلکه برای رسیدن به هدف بزرگ باید برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول