اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران؛

نخستین زمین چمن مصنوعی سپاه بهشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران، نخستین زمین چمن مصنوعی رده‌های سپاه در شهرستان بهشهر به بهره‌برداری رسید.

نخستین زمین چمن مصنوعی سپاه بهشهر افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر شامگاه سه‌شنبه با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران کلنگ‌زنی ساختمان جدید سپاه این شهرستان، افتتاح زمین چمن مصنوعی و افتتاح خانه بهداشت انجام شد.
فرمانده سپاه ناحیه بهشهر در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی و کلنگ‌زنی ساختمان جدید سپاه ابراز داشت: با توجه به قدیمی بودن ساختمان اداری ناحیه احتیاج به ساختمان جدید بود که این مهم با عنایت فرمانده سپاه کربلای مازندران در اولویت قرار گرفت.
غلامرضا شریعتی افزود: ساختمان جدید در فضایی به وسعت 800 متر مربع در دو طبقه و با 500 میلیون تومان اعتبار ساخته می‌شود.  
وی گفت: احداث ساختمان حوزه اداری خلیل‌شهر و احداث فاز دوم مجتمع شهید هاشمی‌نژاد سپاه بهشهر در آینده‌ای نزدیک از دیگر برنامه‌های در حال انجام سپاه ناحیه بهشهر است.
مسئول ورزش سپاه ناحیه بهشهر نیز درباره جزئیات زمین چمن مصنوعی سپاه گفت: عملیات اجرایی این پروژه خرداد 90 در زمینی به مساحت حدود یک‌هزار متر مربع آغاز شد و با اعتبار یکصد میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه ناحیه و سپاه کربلا تکمیل شد.
حسن عسگری از همکاری شهردار بهشهر، حمایت‌های نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، فرماندار و همه کسانی که به نوعی در آماده‌سازی و ساخت آن سهیم بودند قدردانی کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی سپاه ناحیه بهشهر در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: در این هفته مسابقات تکواندو، کاراته، تنیس روی میز، شنا و فوتسال در رده‌های جوانان، نوجوانان و بخش ادارات و نیروهای مسلح برگزار شد.
خانه بهداشت روستای «غلامی» از توابع بخش یانه‌سر شهرستان بهشهر دیگر پروژه‌ای بود که سه شنبه شب با حضور سردار شاهچراغی به بهره‌برداری رسید.
به گفته سید جلال فهیم علوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهشهر، این پروژه با زیربنای 60 متر مربع توسط بسیج سازندگی و از محل اعتبارات بخش محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم الانبیا با صرف 26 میلیون و 700 هزار تومان به بهره‌برداری رسید.
وی اذعان داشت: روستای غلامی در 80 کیلومتری مرکز شهرستان بهشهر قرار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول