اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

اعتبارات تخصیصی با فعالیت رسانه ملی همخوانی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در رسانه ملی با تخصیص اعتبارات اندک هیچ همخوانی و قرابتی ندارد.

اعتبارات تخصیصی با فعالیت رسانه ملی همخوانی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابالحسن صادقی‌جهانی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی مشگین‌شهر و در دیدار با اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در مشگین‌شهر اظهار داشت: با وجود همه تلاش‌ها و گستردگی فعالیت‌ها سهم صدا و سیما از اختصا‌ص اعتبارات استانی و شهرستانی نادیده گرفته شده است در حالی که باید به تقویت اعتبارات این حوزه بیشتر توجه و عنایت شود.
وی تمرکززدایی در تولید و توجه به همگرایی استانی را از اولویت‌های اصلی صدا و سیمای مرکز اردبیل برشمرد و تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان یک رسانه فراگیر وظیفه خود می‌داند که در تقویت وحدت عمومی و اجتماعی تلاش کرده و جایگاه رسانه و تأثیرگذاری آن را نمایان کند.
صادقی‌جهانی خاطر نشان کرد: با 24 ساعته شدن پخش برنامه‌های شبکه استانی سبلان فرصت بهتر و بیشتری برای معرفی قابلیت‌های شهرستان به وجود آمده است که در این زمینه تلاش می‌کنیم از جایگاه رسانه ملی و پخش برنامه‌های متنوع به شایستگی دفاع کرده و به تقویت آن کمک کنیم.
این مقام مسئول صدا و سیما را اصلی‌ترین ابزار در مقابله با هجمه‌های سنگین رسانه‌ای و برنامه‌سازی نظام بیگانه و استکبار توصیف کرد و ادامه داد: این رسانه امروز در یک جنگ تمام عیار نرم و فرهنگی در برابر تمام تلاش رسانه‌های بیگانه ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهد به ساحت نظام اسلامی خللی وارد شود.
وی اضافه کرد: ما با برنامه‌سازی محتوایی و همراه با تحلیل و تأمل و تفکر می‌توانیم محبوبیت و علاقمندی مردم را به برنامه‌های صدا و سیما افزایش داده و تقویت کنیم که در این زمینه اعتمادسازی اصلی‌ترین موضوعی است که مسئولان رسانه ملی آن را به جد دنبال می‌کنند.
صادقی‌‌جهانی توجه به تولیدات استانی، بومی و منطقه‌ای را برای معرفی قابلیت‌های هر استان از سیاست‌گذاری‌های اصلی رسانه ملی توصیف کرد و گفت: صدا و سیما زمانی موفق است که بتواند تمام داشته‌ها و سرمایه‌های خود را در راه اعتلای فرهنگ استان، دینی، انقلابی و معنوی به کار گیرد.
به گزارش فارس،‌ مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی فرستنده رادیویی اف‌ام شهرستان مشگین تا پایان امسال خبر داد.
صادقی‌جهانی در پایان از تولید فیلم‌های مستند گیلوان، شهریری و سیدسلیمان در صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد و افزود: قرار است تا پایان امسال تولید این فیلم‌های مستند به اتمام برسد تا برای پخش در سال آینده آماده شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول