اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء:

پاسداری یک فرهنگ و ارزش ماندگار است

خبرگزاری فارس: جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: پاسداران باید این را بدانند که پاسداری یک فرهنگ و ارزش است و پاسداران حتی اگر بیرون از سپاه هم باشند باز هم پاسدارند.

پاسداری یک فرهنگ و ارزش ماندگار است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار اسماعیل قاآنی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس با تاکید بر این مطلب، اظهار داشت: سپاه در احیا فرهنگ انقلابی و اسلامی پیشتاز بوده و پاسداران بازنشسته مرحله جدیدی از احیای فرهنگ اسلامی انقلابی را آغاز کرده‌اند و این مسئولیت سنگین به دوش بازنشستگان است و همه باید ببینند که که یک بازنشسته سپاه چه رفتاری را از خود نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه در یکی از دستاوردهای احیای فرهنگ اسلامی انقلابی بیداری اسلامی است، تصریح کرد: امام بزرگوار گفته بودند دفاع مقدس سرمنشاء بیداری اسلامی است و ما در جنگ نشان دادیم که می‌توانیم در مقابل تمام ابرقدرت‌ها باستیم و بیداری اسلامی که امروز شروع شده و کشور به کشور جلو می‌رود و به فضل الهی متوقف شدنی هم نیست.
وی تاکید کرد: محدود به کشورهای اسلامی هم نیست برگرفته از دفاع مقدس ملت ایران و انقلاب اسلامی است.
جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به این نکته که تمام منصفین کشور مصر که از اهل تسنن هم هستند اقرار کردند که حرکت ملت مصر از آثار انقلاب اسلامی است، افزود: تحلیل‌گران بر این باورند که اثرات انقلاب اسلامی مرحله به مرحله برکاتش به این ملت رسید تا توانستند مصر را آزاد کنند. 
قاآنی به رصدکردن حرکت ملت ایران پس از جنگ توسط تمام دنیا اشاره و تصریح کرد: حرکت ملت ایران در جنگ رشد پیدا کرد و از لبنان شورع شد و منجر به تشکیل حزب‌الله شد و جنگ 33 روزه یک جنگ مختص به جغرافیای جنوب لبنان نبو بلکه تمام دنیا آن جنگ را رصد می‌کردند و برنامه اسرائیلی‌ها این بود که تمام ارکان حزب‌الله را بگیرند اما نتوانستند.
وی افزود: همه دنیا این جنگ را تماشا می‌کردند و تقریبا همه دنیا با این جبهه که از جنس جبهه دفاع مقدس بود مخالف بودند و پس از آن جنگ 22 روزه و این اتفاقات موجب شد تا مردم دنیا بفهمند که که ابرقدرت‌ها با حرف‌هایی که می‌زنند فاصله زیادی دارند.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به نکته که با ولایت حرکت کردن در کشتی نجات بودن است، اضافه کرد: حضرات ائمه به کشتی نجات تعریف شده‌اند و در دعای ماه شعبان نیز این مسئله آمده و مردم ما در جنگ تحمیلی با عمل خودشان دادند که ولایت‌مداری و با ولایت بودند که می‌توان به ساحل امن رسید و امیدواریم خداوند این توفیق را بدهد که با این کشتی همچنان حرکت کنیم.
سردار قاآنی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خیلی چیزها را دگرگون کرد، افزود: انقلاب به مفهوم واقعی در اینجا اتفاق افتاد و خوشبختانه با همه مشکلاتی که داریم خداوند این توفیق را داده و به برکت امام(ره) و وجود رهبر معظم انقلاب راه اصلی را گم نکنیم. 
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول