اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب:

ماموریت سپاه پاسداری از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ماموریت سپاه پاسداری از دستاوردهای انقلاب است
مهدی مهدوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: شهادت یک نعمت است و شهدایی که به انقلاب اسلامی تقدیم شد افرادی بودند که برای شهادت لحظه‌شماری می‌کردند.
وی ادامه داد: برخی به عنوان آرزو و آرمان در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیده بودند که به نوعی از کاروان شهدا عقب ماندند و این احساس در وجود آنها وجود داشت که باید به هدف اصلی خود در قالب شهادت برسند.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: شما شاهد این امر بودید که خداوند در این برهه از زمان گلچین کرد و بهترین عزیزان را در سپاه علی بن ابیطالب(ع) انتخاب کرد که از جوانان پاک، مخلص و خالص اطلاعات بودند.
وی با بیان اینکه شهادت یک نعمت الهی بوده که تنها به روی افراد خالص خدا باز است، گفت: همانطوری که ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است هر نوع تهدیدی که متوجه نظام اسلامی شود سپاه پاسداران به عنوان پاسدار انقلاب موظف است در برابر آن تهدیدات دفاع کند.
مهدوی‌نژاد بیان کرد: اکنون در گوشه و کنار کشور مانند شمال غرب و جنوب شرق شاهد این امر هستیم که دشمن در قالب گروهک‌هایی به شرارت‌هایی می‌پردازد.
وی گفت: گروهک‌هایی مانند پژواک در حال انجام شرارت‌هایی بوده و عزیزانی از لشگر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) نیز اکنون سه ماه در مناطق مستقر هستند و با استقرار خود به پاسداری از مرزها پرداخته و آرامشی در منطقه حاکم کرده‌اند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول