اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

آدینه‌وند به عنوان فرمانده انتظامی پیشوا معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی محمد آدینه‌وند به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا معرفی شد.

آدینه‌وند به عنوان فرمانده انتظامی پیشوا معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب  استان تهران، بعدازظهر امروز طی مراسم با حضور امام جمعه پیشوا، بهرام ستاری فرماندار شهرستان پیشوا، سیروس فتحی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران و دیگر مسئولان انتظامی و شهری محمد آدینهوند به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا معرفی شد.
فرماندار شهرستان پیشوا طی سخنانی در این مراسم ضمن تبریک هفته کرامت و فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) و هفته نیروی انتظامی گفت: یکی از پایه‌های امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت انتظامی است که بر عهده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نهاده شده است.
بهرام ستاری افزود: ایران کشوری در حال توسعه است و احتمال آسیب پذیری امنیت ملی آن از طرف مسائل داخلی وجود دارد. از این رو، نیروی انتظامی، یکی از نهادهایی است که در نظم بخشیدن به امور داخلی می تواند نقش مهمی ایفا کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سلاح ایمان و تدین خود به جنگ دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌رود و تاکنون با اقتدار و صلابت از کیان این مروز و بوم دفاع کرده است.
ستاری در ادامه ویژگی‌های نیروی انتظامی را از دیدگاه مقام معظم رهبری تبیین کرد و گفت: اقتدار، عزت، احساس مهربانی و خدمت به مردم، دقت و مراقبت در انجام وظیفه قانونی، درستکاری و امانت داری، دفاع از ارزش‌های اسلامی از ویژگی‌های نیروی انتظامی از دیدگاه مقام معظم رهبری است.
فرماندار شهرستان پیشوا در بخش دیگری از سخنان خودبه تشریح این ویژگی‌ها پرداخت و عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های مهمی که فرماندهی معظم کل قوا برای نیروی انتظامی بیان فرموده‌اند، اقتدار است و ایشان در این زمینه می‌فرمایند «نیروی انتظامی باید دارای اقتدار باشد. اقتدار یک امر معنوی است و با صدای کلفت و اسلحه تیز و مشت محکم تفاوت دارد.»
وی ادامه داد: عزت، دومین ویژگی تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای نیروی انتظامی مطلوب است، یعنی اینکه نیروی انتظامی با پاک دامنی، پرهیزکاری و آلوده نشدن به جرایم گوناگون و مادیات، در چشم مردم عزیز باشد. رأفت و رحمت، از صفاتی است که باید در نیروی انتظامی نمود عینی بیابد. از این رو، نیروی انتظامی باید در کنار اینکه مأموریت های خود را با اقتدار انجام می دهد، در برخورد با مردم با مهربانی رفتار کند یکی از وظایف بسیار مهم نیروی انتظامی، برقراری نظم، اجرای قوانین و برخورد با قانون شکنان است. از این رو، کسی که می خواهد با قانون شکن برخورد کند، خود باید وظایف قانونی‌اش را به خوبی انجام دهد.
در این پایان مراسم محمد آدینه وند به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا معرفی و حکم مسئولیتش را دریافت کرد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول