اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد مشکل تامین اعتبار ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ تامین اعتبار و منابع مالی مشکلی در پیش رو ندارد.

مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد مشکل تامین اعتبار ندارد
احمد غلامی امروز در بازدید از طرح مسکن‌مهر شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 11 هزار و 500 واحد مسکن مهر در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران یعنی شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت است که هفت هزار واحد آن در مرحله نازک کاری و ۴ هزار و 500 واحد هم تا پایان امسال به مرحله نازک‌کاری می‌رسند.
غلامی افزود: در مجموع هم اکنون 24 هزار واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است و تاکنون برای مسکن مهر 280 میلیارد تومان هزینه شده و 330 میلیارد تومان انعقاد قرار داد شده است. 
وی تصریح کرد: از مجموع کل واحدهای مسکن مهر در استان، 12هزار و 500 واحد آن در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاها است که ۴ هزار واحد در دست اجرا و  هفت هزار و 50 واحد آن در روستاها بوده که 77 درصد آن‌ها منجر به قرارداد شده و بانک در پرداخت تسهیلات مشکلی ندارد.
غلامی عنوان کرد: ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر بر عهده سازمان مسکن و شهرسازی و در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و در هر دو بخش به لحاظ تامین اعتبار و منابع مالی مشکلی نداریم. 
به گفته وی، میزان سهم و تعهد کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات مسکن مهر افزون بر 429 میلیارد تومان بوده و طبق آمار ارائه شده از سوی بانک مسکن استان از این میزان 424 میلیارد تومان آن برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: احداث بیش از ۲ هزار و 767 واحد مسکن مهر با میزان تسهیلات پرداختی ۳ میلیارد تومان در حوزه بافت‌های فرسوده و ساخت ۵ هزار و 440 واحد با میزان تسهیلات پرداختی 44 میلیارد تومان در بخش نوسازی و بهسازی مسکن روستایی از سایر اقدامات انجام شده در بخش مسکن کهگیلویه و بویراحمد است.
غلامی متذکر شد: کهگیلویه و بویراحمد تا دو سال قبل به لحاظ اجرای طرح مسکن مهر در رتبه آخر کشور بود و اکنون با تلاش و همت مضاعف و پیروی از فرمان رهبری در سال جهاد اقتصادی رتبه خوب و ارزنده سوم را دارد.
وی در پایان اذعان داشت: تلاش بر این است که مشکل مسکن ریشه کن شده و تا پایان سال 92 تحویل مسکن به متقاضیان به روز شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول