اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش درمیان خبر داد:

هزینه‌کرد 67 میلیون تومان برای مرمت مدارس درمیان

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش درمیان گفت: در تابستان امسال مبلغ 67 میلیون تومان برای مرمت و بهسازی مدارس شهرستان هزینه شد.

هزینه‌کرد 67 میلیون تومان برای مرمت مدارس درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری  در جلسه شورای اداری شهرستان درمیان اظهار کرد: ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش از خرداد ماه سال جاری به منظور ساماندهی نیروی انسانی، مرمت و زیباسازی مدارس و همکاری با بسیج سازندگی با تشکیل کمیته‌های پنچ‌گانه فعالیت خود را آغاز کرد.
وی از همکاری قریب 2 هزار دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان با بسیج سازندگی خبر داد و تصریح کرد: در جریان اردوهای جهادی طرح هجرت 3 تعداد شش آموزشگاه شهرستان با اعتبار 30 میلیون تومان مرمت شد که 24 میلیون تومان آن تاکنون اختصاص یافته است.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان، هزینه‌کرد بیش از 40 میلیون تومان برای ارتقای آمادگی شغلی بیش از یک‌هزار فرهنگی شاغل در مدیریت، برگزاری کلاس‌های فناوری نوین و تولید محتوا به مدت 72 ساعت برای کلیه پرسنل اداری و آموزشی، برگزاری سه کارگاه نصب سیستم‌عامل، تشکیل 12 کلاس هوشمند در سه آموزشگاه شهرستان‌ و تشکیل کارگاه رایانه در مدارس راهنمایی و متوسطه را از دیگر برنامه‌های انجام شده پروژه مهر درمیان برشمرد.
وی راه‌اندازی شبکه اتوماسیون اداری برای تسهیل در خدمات‌رسانی خبر داد و عنوان کرد: قبولی 46 نفر از مجموع 367 دانش‌آموز شرکت‌کننده شهرستان در آزمون مدارس نمونه دولتی افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش شهرستان به شمار می‌رود.
اژدری، از تشکیل دو مجتمع آموزشی شهری در شهرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر 19 مجتمع آموزشی و پرورشی شهری و روستایی در شهرستان درمیان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول