اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست بخشدار مرکزی گچساران از مسئولان استانی؛

آبرسانی از سد کوثر به روستاهای گچساران عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی از سد کوثر به روستاهای گچساران از مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری بوده، خواستار عملیاتی شدن آن برای رفع مشکلات روستاییان در این زمینه شد.

آبرسانی از سد کوثر به روستاهای گچساران عملیاتی شود
یحیی ذبیحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: پروژه  آبرسانی از سد کوثر به گچساران و روستاهای مسیر از مصوبات دور اول سفرهای ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با بیان اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه بزرگ، مردم گچساران و روستاهای این مسیر از نعمت آب شرب تصفیه بهره‌مند می‌شوند، از مسئولان خواست تا زمینه لازم را برای بهره‌مندی ساکنان روستاهای مسیر از آب سد کوثر را فراهم کنند.
بخشدار مرکزی گچساران با مقایسه روستاها و شهرهای کشور در قبل و بعد از انقلاب افزود: قبل از انقلاب خدمت‌رسانی به شهرها و روستاهای کشور معنایی نداشت و این خدمت‌رسانی‌ها محدود به چند شهر و استان بود.
ذبیحی خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به روستاها است تا از مهاجرت ساکنان روستاها به شهر جلوگیری به‌عمل آید.
وی ابراز داشت: خدمات‌رسانی به روستاها باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود انجام شود.
بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: توجه به محرومیت زدایی مناطق محروم، از اولویت‌های کاری مسئولان نظام است.
ذبیحی تلاش مسئولان در زمینه آسفالت راه‌های روستایی و اجرای طرح‌های هادی روستاهای گچساران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تمام روستاهای گچساران از راه آسفالت مناسب برخوردار هستند.
این مسئول خدمت‌رسانی و توجه به روستاها را از اهداف مهم و اساسی نظام اسلامی و دولت عنوان کرد.
این مقام مسئول در گچساران با تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی در روستاها ابراز داشت: این موضوع سبب ارائه خدمات مطلوب از طرف دولت به روستاها می‌شود.
ذبیحی با بیان اینکه در گذشته مهم‌ترین بخش از نیازمندی‌های روستائیان را تأمین آب، برق، جاده و مرکز بهداشت و درمان بود، افزود: آسفالت و راهسازی، آبرسانی، تهیه و مقاوم‌سازی مسکن، توجه به امور عمرانی و اشتغال جوانان  از مهم‌ترین مشکلات روستائیان در گچساران است.
بخشدار مرکزی گچساران ابراز داشت: امام راحل از بدو پیروزی انقلاب، خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان را از اهداف اصلی جمهوری اسلامی دانسته و همواره در رهنمودهای مشفقانه و دلسوزانه خود، کارگزاران و مسئولان امور را به انجام هرچه سریع‌تر، بیشتر و بهتر خدمات برای آحاد جامعه توصیه می‌فرمودند.
ذبیحی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی ایران یک وظیفه، نه یک تکلیف و بلکه "عبادت " شمرده می‌شود، گفت: این نگاه به مقوله خدمت‌رسانی سبب شده که مسئولان و کارگزاران امور "خدمتگزاری" به مردم را برای خود افتخار دانسته و برای انجام بهتر آن همواره تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: نگاهی به آمارهای توسعه در سطوح مختلف رفاهی و خدماتی و مقایسه آن با آمار پیش از انقلاب به‌خوبی نشان‌دهنده پیشرفت در سطوح مختلف جامعه و گسترش خدمات رفاهی، بهداشتی، آموزشی است.
بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به خدمات انجام شده در روستاهای گچساران به‌ویژه در سال‌های اخیر یادآور شد: عملکرد مسئولان نظام در مناطق محروم، سطح گسترده و مطلوب خدمات انجام شده پس از انقلاب اسلامی در این مناطق را نشان می‌دهد.
ذبیحی اذعان داشت: محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم از فوری‌ترین کارهایی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و با تشکیل "جهاد سازندگی" خدمات ارزنده‌ای به روستائیان کشور ارائه شد.
به گزارش فارس، بخش مرکزی گچساران دارای چهار دهستان و 31 دهیاری و 83 روستا با جمعیتی افزون بر 25 هزار و 500 نفر است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول