اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر:

1062 نفر برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک‌ها معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در سال جاری هزار و 62 نفر به منظور اعطای تسهیلات مسکن به بانک‌های عامل معرفی کرده‌ایم و استان بوشهر مقام اول را کسب کرده است.

1062 نفر برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک‌ها معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم فرزانه ‌در نشستی با دهیاران بخش مرکزی اهرم با بیان اینکه درسال گذشته 5 هزار و 255 منزل مسکن روستایی سند دار شده است، اظهار کرد: ‌امسال با پیگیری نمایندگان مجلس هشت درصد اعتبارات به روستاها اختصاص می‌یابد.
فرزانه اضافه کرد: امسال 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 220 طرح هادی روستایی در این استان اختصاص یافته است.
مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوشهر بیان کرد: اعتبار عمرانی این بنیاد در سال گذشته 120 میلیارد ریال بود که برای اجرای 178 طرح هادی هزینه شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تا پایان سال گذشته، 898 واحد مسکونی در طرح مسکن مهر در بنیاد مسکن استان بوشهر تحویل داده شده است.
فرزانه گفت: از ابتدای فعالیت مسکن شهری در بنیاد مسکن تا پایان سال 88، 3 هزار و 196 واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد در استان بوشهر احداث شده و این در حالی است که عملکرد سال گذشته، 102 واحد مسکونی بوده است.
این مسئول تصریح کرد: در بخش احداث مسکن شهری نیز در این مدت 4 هزار و 510 واحد احداث شده و عملکرد سال گذشته نیز 242 واحد بوده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلام استان بوشهر عنوان کرد: از ابتدای فعالیت بنیاد مسکن تا پایان سال 88، شانزده واحد کتابخانه عمومی، خانه عالم، کانون قرآن و صنایع دستی در استان بوشهر احداث شده و این رقم در سال گذشته 17 واحد در کل استان بوشهر است.
وی در ارتباط با تملک زمین‌های روستایی نیز اظهار کرد: از اوایل انقلاب اسلامی تا پایان سال 88 تعداد 178 قطعه زمین بزرگ به میزان 10 هزار و 90 هکتار در 98 روستا تملک شده بود.
فرماندار تنگستان نیز گفت: امسال 16 میلیارد ریال اعتبار در تنگستان برای 18 طرح هادی هزینه می‌شود.
عبدالرسول زارع افزود: اعتبارات استانی جوابگوی اجرای طرح‌های هادی و پروژه‌های روستایی نیست و نیاز است اعتبارات عمرانی ملی به این طرح‌ها اختصاص یابد.
وی تعامل دهیاران را با مسئولان و مردم بسیار خوب توصیف کرد و گفت: دهیاران نقش مهمی در توسعه، عمران و آبادانی روستاها ایفا می‌کنند.
زارع خواستار اجرای آسفالت راه ورودی و طرح حفاظتی مسکن مهر اهرم شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول