اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خبر داد:

اجرای 15 پروژه پژوهشی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی از اجرای 15 پروژه پژوهشی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خبر داد.

اجرای 15 پروژه پژوهشی در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شهریار عصفوری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برای سومین سال متوالی همایش علمی پژوهشی توسعه پایدار و دانایی‌محور را در منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار می‌کنیم.
وی افزود: اساتید برجسته دانشگاه و محققان و پژوهشگران صنعت نفت و گاز و همچنین محققان سایر رشته‌های علمی در این همایش به ارائه مقالات و سخنرانی می‌پردازند و امیدوار هستیم به نتایج ارزشمندی برسیم.
معاون پژوهشی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در دو دوره گذشته همایش دانایی‌محور در پارس جنوبی، اندیشمندان داخلی و متخصصان صنعت نفت حضوری پررنگ داشتند و با همکاری سازمان منطقه ویژه و شرکت نفت و گاز پارس به بخش عظیمی از اهداف و برنامه‌های مورد نظر رسیدیم.
عصفوری تصریح کرد: نقش پژوهش در پیشرفت و توسعه غیرقابل انکار است و باید در راستای انجام پژوهش‌های کاربردی اهتمام بیشتری بورزیم و باید از تمام داشته‌های موجود استفاده بهینه کنیم.
وی عنوان کرد: صنعت نفت اعتبارات زیادی برای کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در نظر گرفته و در دولت نهم و دهم سهم بیشتری به پژوهش تعلق داشته است.
معاون پژوهشی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی از اجرای 15 پروژه پژوهشی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خبر داد و گفت: بیشتر پروژه‌های این مرکز در حوزه‌های محیط زیست و سلامت و در سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس اجرایی می‌شود.
عصفوری بیان کرد: بدون تردید توانمندسازی جامعه محلی عسلویه به لحاظ علمی یکی از اولویت‌های پخش پژوهشی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
وی از چاپ و انتشار کتاب‌های علمی پژوهشی در منطقه ویژه خبر داد و اظهار کرد: انتشار کتاب‌های علمی همچون پرندگان بومی پارک نایبند، آینده‌نگاری فناوری و آلودگی نفتی دریایی از کارهای تحقیقاتی و علمی مشترک با مردم منطقه بوده که با موفقیت عملیاتی شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول