اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم سمنان:

نظام صالحین و شورای امر به معروف اولویت بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)‌ استان سمنان گفت: ماموریت اصلی بسیج بر دو محور نظام صالحین و شورای امر به معروف استوار است.

نظام صالحین و شورای امر به معروف اولویت بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی در هفتمین جلسه شورای معاونان سپاه استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: ماموریت اصلی بسیج بر دو محور نظام صالحین و شورای امر به معروف استوار است. 
استادحسینی افزود: نظام صالحین ماموریت اصلی فرماندهان سپاه و بسیج است و به همین منظور معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان به صورت خاص پیگیر امورات نظام صالحین است.
وی بیان داشت: همچنین در خصوص تولید محتوای نظام صالحین تمهیداتی اندیشیده شده و همه سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های خواهر و برادر از نظر محتوای فرهنگی تأمین خواهند شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)‌ استان سمنان تصریح کرد: در انجام حقیقی نظام صالحین یکی از مهم‌ترین مواردی که در پیاده‌سازی این ماموریت تأثیر دارد، نظارت و سرکشی مداوم از گروه‌های صالحین است.
استادحسینی ماموریت دیگر سپاه استان را که از اهمیت بسیاری برخوردار است شورای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: برخوردهای فیزیکی هرگز مورد نظر شورای امر به معروف نیست؛ بلکه ارتباط فرهنگی تربیتی با عناصری که ساختار شکنی می‌کنند، مورد نظر است.
وی اذعان داشت: معتقدیم بسیاری از مصادیق غیراخلاقی و غیراسلامی که در جامعه رخ می‌دهد ناشی از غفلت و عدم آشنایی با مبانی اسلامی است و باید با ارتباط مستمر، مرتکبین این موارد را با حقیقت شیرین معنویت آشنا کرد.
شایان ذکر است؛ در این جلسه از زحمات محمدیوسف عامریون معاون سابق عملیات سپاه استان سمنان که به توفیق بازنشستگی نائل آمده، تقدیر شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول