اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش شمال کشور عنوان شد؛

اعزام اکیپ مالی موسسه صالحین برای فعالیت‌های بانکی

خبرگزاری فارس: معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه مالی و اعتباری صالحین گفت: در طرح «کمپین ایفاد عهد» ماموران موسسه مالی و اعتباری صالحین با اکیپی ویژه همراه با خودروهایی مزین به سراغ مشتریانی می‌روند که بنا به دلایلی چون بیماری، کهولت سن، ناتوانی جسمی یا مشغله کاری امکان حضور در شعب برای آنها وجود ندارد.

اعزام اکیپ مالی موسسه صالحین برای فعالیت‌های بانکی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همایش معاونان اعتبارات و بازاریابی موسسه مالی و اعتباری صالحین امروز در شهرستان ساری به کار خود پایان داد.
معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه مالی و اعتباری صالحین هدف از برگزاری این همایش را اعلام طرح‌های جدید اعتباری در موسسه اعلام کرد.
محسن دلبری ارائه مباحث کاربردی و آموزشی را از برنامه‌های جانبی همایش برشمرد که نشان از سطح کیفی برگزاری همایش بود.
وی بررسی به مسایل و مشکلات و هم‌اندیشی معاونان اعتبارات و بازاریابی را از جنبه‌های دیگر همایش دانست که در دستیابی به اهداف موسسه مورد بررسی قرار گرفت.
دلبری گفت: در پی سیاست‌گذاری‌های درست و اصولی و برنامه‌ریزی‌های مدون مدیران موسسه طی دو سال فعالیت، موسسه مالی و اعتباری صالحین توانست به جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور با رشد 10 برابری شعب و 600 درصدی منابع برسد.
  
* انجام وظیفه دینی و کسب رضایت اجتماعی
مسئول اتاق فکر ستاد ساماندهی و مشاور معاونت بازاریابی و اعتبارات موسسه مالی و اعتباری صالحین نیز گفت: موسسه مالی و اعتباری صالحین مفتخر است که اعلام کند موفق به ثبت یکی از موفق‌ترین پروژه‌های کنترل بحران مالی و اجتماعی شود که در کشورهای دیگر نمونه‌های مشابه باعث ایجاد چالش‌های اجتماعی و مالی برای آن جوامع شده است.
پژمان قدرتی تصریح کرد: موسسه مالی و اعتباری صالحین با کمک همکاران در لایحه‌های مختلف صف و ستاد بحران به وجود آمده را مدیریت کرد.
قدرتی مرحله نهایی موضوع کفالت شرکت‌های تعاونی بحران زده را بازپرداخت اصل و سود سپرده‌گذاران دانست که در طرحی به‌نام «کمپین ایفاد عهد» در مناطق مختلف کشور اجرا شده و در سررسید شش ماهه در منطقه شمال نیز در حال اجرا است.
مشاور معاونت بازاریابی و اعتبارات موسسه مالی و اعتبارات صالحین افزود: این مرحله از فعالیت دارای اکرام ایفاد است که در طی آن ضمن اعلام عمومی و اطلاع‌رسانی فراگیر در مناطق عملیاتی زمینه‌های اجتماعی را برای هماهنگی با برنامه‌های اجرایی بازپرداخت‌ها آماده‌سازی می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین با تدارک و تسهیلات گسترده اداری و مالی در موسسه از جمله آماده باش سراسری کارکنان در شعب، تجهیز شعب سرمایه‌های اختصاصی طرح بازپرداخت، فراهم کردن زمینه‌های انتقال نقدینگی از منابع بالا دستی به شعب، تدارک گسترده نقدینگی برای بازپرداخت‌ها و شارژ صریح صندوق‌ها است.
قدرتی ادامه داد: موسسه مالی و اعتباری صالحین در پی پذیرش کفالت چندین شرکت تعاونی اعتباری و همکاری با بانک مرکزی جمهوری اسلامی در حل بحران بوجود آمده در نهادهای پولی و مالی به‌شکل درون صنفی و مدیریت ریشه‌ای هیجان‌های اجتماعی ناشی از آن در طی شش ماه گذشته از آغاز سال و مراحل مختلف مدیریت عملیاتی این پروسه را با پذیرش کفالت، حضور میدانی در شعب شرکت‌های تعاونی بحران‌زده، مواجهه و کنترل هیجان‌های اجتماعی سپرده‌گذاران، طراحی و تدوین برنامه‌های کنترل و پرداخت، اعلام و فراخوان همکاری مردمی، عملیات اجرای شناسایی فعالیت‌های انجام شده برای سپرده‌گذاران و سپرده‌های شرکت‌های تعاونی بحران زده، مدیریت انتقال سپرده به سیستم متمرکز سبا در صالحین، انتقال قراردادهای جدید با سپرده گذاران شرکت‌های تعاونی، فراهم آوردن زیرساخت‌های اجرایی و تسهیلات لازم برای بازپرداخت سپرده‌های امانی، طراحی کمپین ایفاد عهد به منظور Finishing و فرایند بازپرداخت‌ها در انتهای هر دوره تعهدی را انجام داد.
قدرتی بیان داشت: در کمپین ایفاد عهد پیش بینی شد تا سپرده‌گذاران ویژه هر شعبه معرفی شوند تا با تحویل سپرده‌ها و سر رسید سپرده‌ها در محل کار یا زندگی مشتریان از معطلی در صف‌های سررسید جلوگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: به همین منظور نمایندگان شعب ما با هماهنگی قبلی به محل زندگی یا کار سپرده گذار رفته و عملیات بانکی تحویل را در محل برای سپرده‌گذاران انجام می‌دهند.
مسئول اتاق فکر ستاد ساماندهی موسسه صالحین هدف از انجام کمپین ایفاد عهد را انجام وظیفه دینی در معاونت به استمداد خواهان و کسب رضایت اجتماعی و انجام وظیفه حرفه‌ای و تخصصی در مورد مدیریت مسائل مالی حتی در شرایط بحرانی و تقویت نیروهای انسانی برای فعالیت‌های تخصصی دانست.
 
* 500 میلیارد تومان تعهدات مالی تعاونی وحدت سابق به موسسه صالحین واگذار شد
مدیرکل موسسه مالی و اعتباری صالحین منطقه شمال نیز با اشاره به اینکه همزمان با اجرای سپرده‌های سر رسید شده کوتاه مدت سپرده‌گذاران وحدت سابق نزد صالحین که شهریور ماه جاری شروع و مهرماه نیز ادامه خواهد داشت، گفت: کمپین ایفاد عهد عمدتا برمی‌گردد به نقش کفالت موسسه مالی و اعتباری صالحین در صیانت از سپرده‌های تعاونی‌های تحت تکفل موسسه که بیشترین حجم آن مربوط است به تعاونی اعتباری وحدت سابق با بیش از 430 هزار نفر سپرده‌گذار و بیش از 500 میلیارد تومان تعهدات مالی که بنا به تکلیف بانکی مرکزی به موسسه مالی و اعتباری صالحین واگذار شد.
جواد نقوی با اشاره به اینکه نقش کفیل مدیریت اموال و دارایی‌های مجموعه تحت تکفل و وصول مطالبات آن در پرداخت بدهی است، افزود: موسسه مالی و اعتباری صالحین بر اساس منویات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی در اقدامی جهادگونه با برنامه‌ریزی دقیق و انجام شده توانست در کمترین زمان ممکن نسبت به پرداخت وجوه مردم اقدام و به وظیفه‌ای که بانک مرکزی جمهوری اسلامی محول کرده بود در فاز اول که مهم‌ترین فاز در تعیین تکلیف در پرداخت مطالبات مردم بود، عمل کند.
مدیرکل موسسه مالی و اعتباری صالحین منطقه شمال با اشاره به اینکه در این بین بعضی از مشتریان وحدت سابق موسسه مالی و اعتباری صالحین را به‌عنوان موسسه کفیل مورد اطمینان و وثوق خود یافتند و به انتقال وجوه‌شان به‌عنوان سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه یا بلندمدت نزد صالحین همت کردند، تصریح کرد: در قبال این اعتماد، صالحین نیز سود سپرده برایشان لحاظ کرد تا متحمل ضرر نشوند.
نقوی از انجام سررسید سپرده‌های کوتاه مدت در شهریور و مهر 90 خبر داد و بیان داشت: موسسه مالی و اعتباری صالحین سپرده‌های سررسید شده را به مشتریان وحدت وفای به عهد کرد و در طرحی به‌نام «کمپین ایفاد عهد» اقدام کرده است.
وی یادآور شد: در طرح کمپین عهد ماموران موسسه مالی و اعتباری صالحین با اکیپی ویژه همراه با خودروهایی مزین شده به شعار ایفاد عهد در سطح شهر به سراغ مشتریانی می‌روند که بنا به دلایلی چون بیماری، کهولت سن، ناتوانی جسمی یا مشغله کاری امکان حضور در شعب برای آنها وجود ندارد.
نقوی متذکر شد: این گونه مشتریان با تدبیر خاص صالحین سپرده‌های سر رسید شده را در محل کار یا منازل خود دریافت می‌دارند که در نوع خود اگر بی‌نظیر نباشد کم‌نظیرترین است.
وی با اظهار اینکه شاید نتوانسته باشیم در این بین برای کسانی که انتظار دریافت تسهیلات یا دریافت نقدی وجه داشتند اعتماد خاطر صددرصدی داشته باشیم، اما سعی کردیم به بخشی از مشکلات مشتریان وحدت کارگشایی کنیم، اذعان داشت: موسسه در قبال واگذاری مسئولیت بانک مرکزی سعی کرد نسبت به دیگر موسسات متفاوت عمل کند.
به گزارش فارس، این همایش حول محورهای مباحث فقهی عقود اسلامی، معوقات و یکسان‌سازی پرونده‌های تسهیلات، اعتبارسنجی، تشریح طرح‌های اعتباری، قانون تجارت و حقوق بانکی، بسته نظارتی بانک مرکزی و بررسی و تشریح مسائل بازاریابی در بانک‌ها و موسسات به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول