اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسیج هنرمندان سمنان خبر داد:

تشکیل 24 حلقه صالحین بسیج هنرمندان در سمنان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: 24 حلقه صالحین در این سازمان تشکیل و مورد استقبال هنرمندان بسیجی واقع شده است.

تشکیل 24 حلقه صالحین بسیج هنرمندان در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد نوروزیان در هفتمین جلسه شورای معاونان سپاه استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان در سال 83 در کشور آغاز به کار کرد و در استان سمنان در سال 85 این سازمان راه‌اندازی شد.
وی با بیان اینکه جامعه هدف سازمان بسیج هنرمندان در استان سمنان 3 هزار نفر است، خاطرنشان کرد: در سال 87 نخستین جشنواره نوآوران هنرمندان بسیجی برگزار شد.
سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان بیان داشت‌: تاکنون چهار کانون در سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار تشکیل شده است.
نوروزیان با بیان اینکه کانون تفکر بسیج هنرمندان در سازمان بسیج هنرمندان استان تشکیل شده، افزود: هفت انجمن تخصصی هنری در سازمان شامل نمایش، ادبیات داستانی، فیلم، عکس، شعر، خوشنویسی و هنرهای تجسمی تشکیل شده است.
وی با تأکید بر اینکه بسیج هنرمندان از آثار هنری متعهد و فاخر در رشته‌های مختلف حمایت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: تاکنون در راستای ارتقای اعضای بسیج هنرمندان استان، 19 کارگاه تخصصی آموزشی در استان تشکیل شده است.
همچنین مسئول بسیج حقوق‏دانان سپاه قائم (عج)‌ استان سمنان نیز به تشریح فعالیت‌های بسیج حقوق‏دانان پرداخت و افزود: تاکنون 196 نفر حقوق‏دان جذب بسیج حقوق‏دانان شده و دو حلقه صالحین نیز راه‌اندازی شده است.
حسن صالحی از راه‌اندازی سه حلقه صالحین در آینده نزدیک خبر داد و افزود: پنج جلسه نهضت روشنگری نیز در طی این مدت برای حقوق‏دانان بسیجی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه یک سال از تأسیس بسیج حقوق‏دانان استان سمنان می‌گذرد، اذعان داشت: چهار کانون بسیج حقوق‏دانان در سمنان، دامغان، گرمسار و شاهرود راه‌اندازی شده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول