اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صالحین میامی:

زمینه‏سازی برای حکومت امام زمان نیاز به همکاری دارد

خبرگزاری فارس: مسئول شجره طیبه صالحین میامی گفت: دستیابی به اصل سوم انقلاب که همان زمینه‏سازی نظام اسلامی برای حکومت امام زمان (عج)‌ است، نیاز به همکاری و آگاهی افراد جامعه دارد.

زمینه‏سازی برای حکومت امام زمان نیاز به همکاری دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏الاسلام رضا محمدی در نشست سیاسی گروه مقاومت عصمت حوزه فدک در حسینیه روستا که با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی در این پایگاه برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای نابودی اسلام از ابتدای بعثت اظهار داشت: نخستین تلاش‌های دشمن در واقعه غدیر بود که مردم با تبعیت کورکورانه از خلفا باعث سیه‌روزی خود شدند و نتوانستند راه درست را تشخیص دهند و همین عامل باعث دوری آنها از ولی زمانشان شد.
محمدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دنبال دستیابی به سه اصل مهم یعنی سقوط و برکناری دیکتاتوری شاه، تشکیل حکومت اسلامی و زمینه‌سازی انقلاب اسلامی ایران برای حکومت عادلانه حضرت مهدی (عج) بوده است.
مسئول شجره طیبه صالحین میامی ادامه داد: با تلاش شهیدان و امام خمینی (ره) به دو اصل مهم دست یافتیم و دستیابی به اصل سوم که همان زمینه‏سازی انقلاب اسلامی برای حکومت امام زمان (عج)‌ است نیاز به همکاری و آگاهی افراد جامعه دارد که به یاری خداوند به این اصل نیز دست خواهیم یافت. 
به گزارش فارس؛ همچنین مراسم گرامیداشت دهه کرامت در واحد پیشگام امیر کبیر بسیج دانش‏آموزی حوزه ایمان شاهرود با حضور بیش از 150 نفر از دانش‏آموزان بسیجی و مسئولان در نمازخانه این هنرستان برگزار شد.
در این مراسم حجت‏الاسلام علیرضا حاج‏‎حسینی، استاد حوزه در سخنانی با گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و نام‏گذاری این دهه به عنوان دهه کرامت گفت: بزرگداشت شخصیت امامان و معصومین از وظایف شیعیان است و ما باید بکوشیم راه و روش ائمه را در زندگی خود به کار گیریم.
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به توطئه‏های دشمنان و تمرکز آنان بروی قشر جوان جامعه گفت: شما دانش‏آموزان باید با هوشیاری و بصیرت خود و افزایش دانش و بینش از راه‏های مختلف در برابر توطئه‏های دشمن مقابله کنید. 
حاج‏حسینی در پایان سخنان خود با اشاره به سخن رهبر انقلاب و انتظارشان از جوانان کشور اذعان داشت: رهبری از جوانان می‏خواهند که اولاً نفس خود را مراقبت کنند و ثانیاً بر علم و دانش خود بیفزاید و ثالثاً بصیرت داشته باشند و این سه عنصر راه رشد و پیشرفت جوانان و جامعه اسلامی را هموار می‏کند و پشت دشمنان را به خاک ذلت و خواری می‏کشاند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول