اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین سمنان:

عضو حلقه صالحین سرباز رهبری محسوب می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین سپاه پاسداران ناحیه سمنان گفت: عضو حلقه صالحین در حقیقت کسی محسوب می‏شود که سرباز رهبر معظم انقلاب است.

عضو حلقه صالحین سرباز رهبری محسوب می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام مهدی سفیدیان در مراسم سرکشی از حلقه‌های صالحین پایگاه مقاومت موسی ‏بن‏ جعفر حوزه مقاومت بسیج بقیه‏الله ناحیه سمنان که در این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: عضو حلقه صالحین در حقیقت یعنی کسی که سرباز رهبر معظم انقلاب است.
سفیدیان افزود: هر کس برای انجام طرح شجره طیبه صالحین قدمی بردارد، دعای خیر رهبر معظم انقلاب به دنبال وی است.
مسئول نظام صالحین سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه حلقه شجره طیبه صالحین به دنبال ارتقای بعد معنوی بسیجیان است، تصریح کرد: جهان امروز، جهان تهی از معنویت است که ما برای بهبود این وضعیت باید از تربیت معنوی بالایی برخوردار باشیم.
سفیدیان کسانی را که علم و عمل یکسان دارند را از صالحین به شمار آورد و گفت: علمی مورد قبول است که انسان را به کمال برساند، هرچند ممکن است این عمل فردی عوام باشد.
این مسئول به کلام ‌حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «مسجد، سنگر ماست، سنگرها را پرکنید» اشاره کرد و افزود: سربازان حضرت امام (ره) ما هستیم و باید به داخل مسجد بیاییم.
وی اضافه کرد: پایگاه و مسجد مکمل هم و نباید از یکدیگر جدا شوند و به منظور رشد معنوی باید به داخل مساجد رفت و با شرکت در نماز جماعت ابعاد تربیتی و معرفتی افراد تکمیل می‏شود. 
سفیدیان گفت: باید به تربیت در نظام شجره طیبه صالحین توجه کرد و ابعاد رشد معنوی در این طرح یک اصل اساسی و مهم است.
شایان ذکر است؛ حلقه‌های شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت موسی ‏بن ‏جعفر روستای علای ناحیه سمنان از سال 89 آغاز به کار کردند و در این مدت در سلسله جلسه‌های شجره طیبه صالحین قرائت قرآن و حکایت‌نامه شهیدان و آموزش احکام به صورت منظم برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول