اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی عنبرآباد:

ایجاد فضای قرآنی در جامعه دغدغه رهبری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: یکی از دغدغه‌های مسئولان به ویژه رهبر معظم انقلاب ایجاد فضای قرآنی در جامعه است و در این راستا باید تلاش‌های مضاعفی صورت گیرد.

ایجاد فضای قرآنی در جامعه دغدغه رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی راد بعد از ظهر امروز در نخستین کمیته قرآنی شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: خداوند قرآن را برای هدایت انسان‌ها رهنمون ساخت و برنامه‌های قرآنی باید برای برداشت فهم و نشر قرآن باشد.
وی افزود: انقلاب اسلامی بر گرفته از معارف قرآن است، زیرا اساس این انقلاب از قرآن بیرون آمده و در رأس آن ولی‌فقیه قرار دارد که خود نیز برگرفته از مسائل و معارف این کتاب آسمانی است.
راد بیان داشت: یکی از دغدغه‌های مسئولان به ویژه رهبر معظم انقلاب ایجاد فضای قرآنی در جامعه است و در این راستا باید تلاش‌های مضاعفی صورت گیرد.
اسماعیل کمالی معاون برنامه‌ریزی فرماندار عنبرآباد در این نشست اظهار داشت: قرآن کتاب انسان‌ساز است و برای زندگی انسان‌ها برنامه جامع و کامل دارد.
وی بیان کرد: آنچه می‌تواند انسان‌ها را از هرگونه انحراف و کج‌روی باز دارد، کتاب الهی است و امروز جامعه بشری بیشترین نیاز را به قرآن کریم دارد.
کمالی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی وظیفه دارند، برای ترویج فرهنگ قرآنی اقدام کنند و برنامه‌ها با محوریت فعالیت‌های قرآنی صورت گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول