اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی:

تمام قتل‌های خراسان شمالی کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: تمام قتل‌های واقع شده طی امسال در این استان از سوی پلیس آگاهی کشف شد.

تمام قتل‌های خراسان شمالی کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صادق نامور بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: امسال 16 فقره قتل در خراسان شمالی صورت گرفت که در مقایسه با سال قبل در همین مدت دو فقره قتل افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه قاتلان این پرونده‌ها توسط پلیس آگاهی استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند، تصریح کرد: انگیزه عمده این قتل‌ها مسائل منکراتی، نزاع‌های روستایی، درگیری‌های خانوادگی و حرص و طمع بوده است.
نامور با اشاره به دو فقره قتل اخیر در خراسان شمالی اظهار داشت: یک فقره از این قتل‌ها مربوط به شخصی است که پس از سرقت خودرو از سوی سارقان، جسد در محور بجنورد ـ اسفراین رها و سوزانده شده بود.
وی با اشاره به اینکه هویت این شخص از روش‌های علمی بدست آمد، گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و در بازجویی‌های تخصصی نسبت به جرم خود اعتراف کرده و اکنون به اتهام قتل در اختیار مقامات قضایی هستند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی وقوع قتل دیگری در بجنورد به خاطر سرقت را مورد اشاره قرار داد و افزود: جنازه این شخص در حوالی روستای سرچشمه رها شده بود که پس از گذشت چند روز دچار فساد نعش شده که مأموران پلیس آگاهی استان پس از بررسی مفقودی‌ها هویت وی را شناسایی کردند.
به گفته وی، در این زمینه سه نفر به عنوان مظنون دستگیر که پس از گذشت چهار روز از بازداشت به جرم خود در ارتباط با قتل اعتراف کرد.
نامور دستگیری 2 قاتل مربوط به پرونده‌های قتل خراسان رضوی را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی استان طی امسال عنوان کرد و افزود: قاتلان این پرونده‌ها با مشارکت پلیس آگاهی استان دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی خراسان رضوی گذاشته شد.
این مسئول در پلیس آگاهی خراسان شمالی همچنین از دستگیری یکی از متصدیان پست بانک روستاهای بجنورد به اتهام خیانت در امانت وجوه مردم خبر داد.
وی اظهار داشت: این فرد با شگرد خاصی ادعای سرقت وجوه پست بانک از سوی سه نفر به هنگام انتقال وجوه به بجنورد را داشت که در تحقیقات دو ماهه پلیس این ادعا رد شد و نام‌برده به اتهام خیانت در امانت و سرقت وجوه پست بانک دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول